ja dan kan ik niet haha! ik zeg donderdag?
vrijdag kan ook tog? ik bedoel je staat tog niet al om 8 uur in een cafe je helemaal de tering in te zuipen?![]()
ja dan kan ik niet haha! ik zeg donderdag?
vrijdag kan ook tog? ik bedoel je staat tog niet al om 8 uur in een cafe je helemaal de tering in te zuipen?![]()
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
donderdag hebk voetbaltrainen
I know mulder, maar na het eten ga ik me meestal omkleden en douchen en komen ze altijd bij mij eerst koffie drinken en daarna bieren![]()
Ze hoeven zich allemaal niet aan jou aan te passen![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Anders doen we het zaterdag/zondag? We hebben toch allemaal vakantie
En hoelaat? Ik vind vanaf 8u een goede tijd.
hmmmm ik zeg zaterdag volgende week want je moet wel wat mensen halen en ze tijd gunnen. anders maak ik een poll of wacht dat kan niet meer XD
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
@gorkumpjes, uhmm, ik zeg een datum, en dan zeggen mensen dat ze liever een andere dag hebben, ik zeg alleen maar dat ik die dag niet kan.. Wat heb jij de laatste tijd, ben je zwanger ofzo?
En komende 2 zaterdagen kan ik niet, maar ik wil morgenavond wel even Cod4 doen, stuur maar berichtje op PSN als je wilt meedoen![]()
Ey, komt er ooit nog wat van? Misschien dat we een datum moeten prikken.
Zet alvast de dagen neer wanneer je kan en hoelaat je het zou willen.
NLGamingownage:
ALTIJD! Tot 11uur s'avonds.
8uur begintijd.
Ik doe mee, heb lang niet meer met de clan gespeeld
Lafelt's in !![]()
Ik ben in
Maar geen quikscopen, want dan is het niet meer leuk met Geestig, echt serieus, dan kap ik ermee![]()
Het is geen compliment, ik ben serieus. Je kan ook te ver in gaan. Te ziek gewoon
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers