de processor is: AMD Llano A6-3500 2,1GHz TripleCore
de processor is: AMD Llano A6-3500 2,1GHz TripleCore
Minimum requirements for Battlefield 3Recommended system requirements for Battlefield 3
- Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
- RAM: 2GB
- Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
- Graphics card memory: 512 MB
- Sound card: DirectX compatibl sound card
- Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
- Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
- RAM: 4GB
- Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
- Graphics card memory: 1 GB
- Sound card: DirectX compatibl sound card
- Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Ja pc-gozers, ik zit hier met een probleem.
Ik heb onlangs een 500 GB externe harde schijf aangeschaft, maar het bleek NTFS file system te hebben. Deze ondersteunt de Ps3 niet en dus heb ik hem geformatteerd naar FAT32, maar nu ik hem geformatteerd heb blijk ik nog maar 130 GB vrije ruimte te hebben op de HDD. Hoort dit zo of wat doe ik verkeerd? Ik heb het programma Swissknife gebruikt en was eigenlijk een eitje om te doen, maar opeens is er ruim 300GB aan ruimte verdwenen...![]()
Boom, baby!
Misschien kan je eerst die data op jouw PS3 zetten en daarna weer terugzetten naar NTFS files en dan later weer dit herhalen, moet je per se dit voor je PS3 gebruiken? Zelf heb ik hier ook een 500GB externe HDD liggen van Lacie volgens mij, die werkte ook niet op mijn PS3 dus nu gebruik ik USB sticks voor films (Gewoon DVD rips die onder de 4GB zitten)
Verder weet ik er niet veel van iig, succes.
ingebakken Adobe Flash uitschakelen
Deze instructies zijn van toepassing op Google Chrome voor Windows, Mac, Linux en Chrome OS.
Klik op het pictogram 'Gereedschap' op de browserwerkbalk.
Selecteer Opties (Voorkeuren voor Mac en Linux; Instellingen voor Chrome OS).
Klik op het tabblad Geavanceerde opties.
Klik op Instellingen voor inhoud.
Klik op het tabblad Plug-ins in het dialoogvenster 'Instellingen voor inhoud'.
Klik op Afzonderlijke plug-ins uitschakelen.
Op de pagina 'Plug-ins' gaat u naar de vermelding 'Flash'.
Klik op de link Uitschakelen onder de naam om Adobe Flash volledig uit te schakelen.
Als u Adobe Flash eerder afzonderlijk heeft geïnstalleerd, ziet u hier twee bestanden vermeld voor de plug-in. Als u een specifieke versie van Adobe Flash wilt uitschakelen, klikt u op Details in de rechterbovenhoek van de pagina. Klik vervolgens op de link Uitschakelen voor de versie van Adobe Flash die u wilt uitschakelen. Voor de versie van Adobe Flash die is ingebouwd in Google Chrome wordt het bestand gcswf32.dll in het locatieveld weergegeven.
Start de browser opnieuw.
U kunt ook about:plugins in de adresbalk typen om snel naar de pagina 'Plug-ins' te gaan.
Hoop dat dit het voor je doet anders even deze manier gebruiken:
- uninstall Flash én Chrome...
- download (zie mijn ander bericht) Chrome van voor de update van Flash Player (aangezien Flash ingebouwd is...)
- download dan ook terug de vorige versie van Flash Player voor je Firefox : ( Adobe Flash Player - Downloads )
- nu dien je wel op te volgen of er niet wil geupdate worden...
Ik wil graag een andere videokaart in mijn computer plaatsen
Ik heb nu een G31/33 express chipset Family en heb hier nog een Gigabyte GV-R96P128.D-Ultra * (hele mond vol) liggen
*Die punt bij de 8 en D hoort er niet maar anders krijg ik
Zijn er bepaalde dingen waar ik rekening mee moet houden?
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Ja dat over de voeding had ik al op bepaalde sites gelezen
en had de post al verandert, diehoort er inderdaad niet
BTW na even wat speurwerk wordt deze videokaart de Gigabyte Radeon 9600 Pro genoemd
En de voeding is 300 Watt maar hoe weet ik nu dus of ik de videokaart kan aansluiten?
Laatst gewijzigd door Kenny-slipknot; 30 december 2011 om 14:35
Je moet sowieso rekening houden met de ruimte in de kast, koeling (Als je bijv gaat overclocken), de voeding en het moederbord& je processor (Kortom vanalles), volgens mij is er wel meer maar heb er niet enorm verstand van.
Bij mijn PC paste de videokaart (Radeon HD 6950) eerst niet in de kast, kast omruilen en daarna pastte het moederbord er niet meer in dus misschien dat je eventueel op een van deze punten moet letten. Misschien moet je wat meer info geven over je PC.
Pfff adviseurs misschien ook eens een google gedaan op het betreffende kaartje ?
Het is een erg simpele 9600PRO kaartje met een AGP 8x aansluiting en een *kuch* pruts *kuch* koelertje erop en géén externe powerconnector.
Vervoegelijk kan je dus stellen dat voeding/kast/koeling IN DIT GEVAL totaal niet belangerijk is.
Enige belangerijke is of hij uberhaubt een AGP aansluiting op zijn moederbord heeft.
Als ie dat heeft is het allemaal een no-brainer.
Misschien nog zinvol om te vragen of ie een onboard videokaart heeft of een soortgelijk kaartje in zijn p.c ivm met uitschakelen in de BIOS. Maar dat is het wel zon beetje.
Je opmerkingen zijn verder wel valide alleen niet in deze situatie...
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers