Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Psn plus verlengen ja/nee

Status
    Muppet-NL's schermafbeelding
    Redactie
    Gamer IDs

Gamertag: GodsChildNL PSN ID: Muppet-NL

Standaard Psn plus verlengen ja/nee

ik zit met een dilemma ..
    voor de gene die een jaar abbo hebben gehaald is het bijna zover om te beslissen of we verder gaan ja of nee met plus ..

nou vind ik die 50 euro niet zo een probleem wat me meer tegen men schenen stoot is dat ik al met al misschien 5 games echt vet vond die we kregen de rest had ik al zelf gekocht of vond ik leuk maar meer ook niet .
    plus dat ik meer gebruik maak van de korting die we vaak krijgen dan van de gratis spullen ..

ik twijfel dus heel erg of ik het gewoon moet doen ..
    ik speel zo veel psn games dat zolang ze geen nieuwe games gratis weg gaan geven ik er eigenlijk niet zo heel veel aan heb !!

Wat gaan jullie doen verlengen of niet ?

Muppet's Ce Collection..

Mocht je wat te koop hebben mag je me altijd pmen

Status
    bluelightning76's schermafbeelding
    Eindredactie
    Gamer IDs

PSN ID: bluelightning76

Standaard

Ik ga hem zeker verlengen ben wel tevreden en wat is nou vijf tientjes. Het gaat me nog niet eens om de content die je krijgt, maar het is leuk dat je ook korting krijgt op spellen scheelt altijd een paar euro. Ik denk dat er nog wel leuke spellen aankomen en in jou geval ff wachten met gelijk een spel kopen misschien dat je dan meer uit psplus haalt. mocht je echt twijfelen dan zou ik wachten tot ze weer een leuke actie hebben dat je er een compleet spel bij krijgt.
    klik >>> Verkoop / Ruil Stekkie <<< klik

Status
    LoneRangerNLD's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

Gamertag: klungelsmurf000 PSN ID: LoneRangerNLD

Standaard

tja 50 euro is niet veel maar ik ga niet verlengen want ik vond het tegenvallen wat ze deden. Ze weten dondersgoed dat de meeste wel de games hadden die ze weggaven ook na het uitval van psn.... Dan ga ik dit jaar de 50 euro gebruiken voor 12mnd xboxlive die je trouwens al voor 38 euro kan krijgen en tja wat is nu 3,17 euro per mnd voor online gaming

Status
    Redactie
    Gamer IDs

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluelightning76 Bekijk bericht
    en in jou geval ff wachten met gelijk een spel kopen misschien dat je dan meer uit psplus haalt.
    ja maar als ik een game wil hebben dan koop ik hem gewoon ik ga niet wachten tot hij misschien ooit op plus komt ..
    dat is nou net men hele punt ..
    kijk zoals ze met stacking hebben gedaan vind ik top gewoon een nieuwe game gratis weg geven daar heb ik toch veel meer aan ..

ze geven alleen oude games weg zoals nu crash commando man die heb ik al helemaal plat gespeeld toen ik net men ps3 had bij de release .. dus die game is 4 jaar oud ofzo

maar goed wat ik al zei die 5 tientjes maken me nik suit het gaat echt puur om het idee dat ik het wel leuk vind dat plus alleen vraag ik me af hoezeer ik het gebruik

Muppet's Ce Collection..

Status
    Shelly's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: ShellySkeleton

Standaard

Nah ik zal het niet verlengen grootste onzin waar ik mijn vader ooit geld voor heb gevraagd ooit ;p ga die arme man het niet nog een jaar laten betalen met de smoes dat ik anders niet online kan xd

Status
    LoneRangerNLD's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

Gamertag: klungelsmurf000 PSN ID: LoneRangerNLD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shelly Bekijk bericht
    Nah ik zal het niet verlengen grootste onzin waar ik mijn vader ooit geld voor heb gevraagd ooit ;p ga die arme man het niet nog een jaar laten betalen met de smoes dat ik anders niet online kan xd
    gaat die zich nu niet afvragen "het hoe komt ze nu online ik heb nog niks betaald"

Status
    Speakr's schermafbeelding
    iTG Veteran
    Gamer IDs

PSN ID: Speakrr

Standaard

Ga het ook niet verlengen. Je krijgt dan wel een shitload aan gratis spul, maar dat zijn voor mij allemaal games die ik 1 keer speel en dan laat wegrotten op mijn HD.

Het leven is hard, maar ik ga harder.

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Standaard

Ik ga het het ook niet verlengen, alleen als ik iets heel leuks zie dan neem ik wel een abbo voor 3 maandjes wat echt de moeite waard is. Bijv. in het begin was alle Fallout 3 DLC gratis, als dit met new vegas ook zo is... zal ik zeker een abbo nemen (Voor 3 maandjes)

Die 50 euro heb ik wel benut maar er zit enorm veel shit tussen, al die mini's speel ik bijvoorbeeld nooit. Speel heel veel psn games weinig (Bijv. Stackings ). Je moet net echt iets vets ertussen zien.

Misschien dat ik wel een abbo op m'n USA acc neem, want daarbij krijg je veel vettere shizzle.
    Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 6 augustus 2011 om 12:21

Status
    Redactie
    Gamer IDs

Standaard

ja maar als je nu weer ziet dat je met dat play gebeuren 20 % korting krijgt op die titels .. dan heb ik toch wel weer de drang om er toch mee door te gaan ..

Muppet's Ce Collection..

Status
    Geestig's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: ghoster0078 Steam ID: MrGhostje

Standaard

Ik ga het ook niet verlengen. 1x 50 euro is wel genoeg, als ik het weer doe heb ik 100 euro aan wat extra dingen gekocht, die ik bijna nooit gebruik dusja.
    En wat muppet zegt, als ik een spel zie die ik graag wil hebben, dan koop ik die gewoon.
    ''Hail to the king, baby!.''

Status
    Marvin_vw's schermafbeelding
    Senior Forum Member
    Gamer IDs

PSN ID: Rahtarus

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geestig Bekijk bericht
    Ik ga het ook niet verlengen. 1x 50 euro is wel genoeg, als ik het weer doe heb ik 100 euro aan wat extra dingen gekocht, die ik bijna nooit gebruik dusja.
    En wat muppet zegt, als ik een spel zie die ik graag wil hebben, dan koop ik die gewoon.
    Same here. Ik heb de LBP2 Beta geen eens gekregen, terwijl ik juist voor Beta's PlayStation Plus had aangeschaft.

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard

Leuke content(Voor mij dan) , leuke extra's, beta's eerder of exclusief. Ik neem het lekker nog een jaar

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten