Leuk en makkelijk spel;
Uncharted heeft mij geleerd dat, als er iets glimt, dat het een schatkist is!
Pokémon heeft me geleerd dat, wilde beesten heel makkelijk te vangen zijn, door ze in een bal te stoppen.
etc!
Leuk en makkelijk spel;
Uncharted heeft mij geleerd dat, als er iets glimt, dat het een schatkist is!
Pokémon heeft me geleerd dat, wilde beesten heel makkelijk te vangen zijn, door ze in een bal te stoppen.
etc!
Assassins Creed heeft mij geleerd dat, als je problemen met iemand hebt, dat je ze maar gewoon moet neersteken.
TDU2 heeft me net geleerd, dat auto's niet kunnen zwemmen.
Games hebben mij geleerd dat het met 2 duimen op iemands ogen drukken niet altijd op prijs word gesteld.....*moet dat Killzone 3 toch eens opbergen* ;-)
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
MW2 heeft mij geleerd dat, heel snel inzoomen en schieten, in het echte leger heel makkelijk is!
Mw2 heb mijn geleerd dat er meer noobs zijn dan alleen Gorkumpjes![]()
Maak van jouw probleem,niet mijn probleem
Alle shooters leren mij dat er leven na de dood is.. je blijft respawnen
GTA IV heeft me geleerd dat hoeren niet zo slim zijn, ze zijn niet altijd goed met uitstappen.
Dankje voor +1tjes![]()
Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 21 augustus 2011 om 18:02
Assassins Creed heeft mij geleerd dat je alleen maar hoeft te fluiten, en BAM er komen Assassins aan die je helpen.
The Sims hebben mij geleerd dat, je elke dag moet douchen, want anders ga je dood.
Call of Duty heeft mij geleerd dat je niet als een malloot moet gaan rushen in het echt, je gaat dood.
games hebben mij geleerd dat je je niet druk hoeft te maken dat je iets fout doet want je kunt altijd nog gewoon herstarten
Red faction heeft me geleerd dat je hamer je beste vriend is.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers