Super Mario 3D Land is een opkomende platform game gemaakt door Nintendo voor de Nintendo 3DS de release datum zou zijn ergens in November 2011. Het spel werd voor het eerst getoond op de Game Developers Conference met wat screenshots en een logo, op de E3 kregen we echter veel meer informatie zoals een trailer, het publiek was laaiend enthousiast.
Gameplay
Super Mario 3D Land is een mix met gameplay van vorige 3D Mario games waarbij je kan denken aan moves als tegen de muren op springen en wat meer bekendere elementen van de 2D Mario games. Denk hier bij aan de paddenstoel maar ook het kleiner worden als je dan word geraakt. Ook is er een Super Leaf bekend van het spel Super Mario Bros. 3 waarin je een staart aanval kan doen en je outfit lijkt op dit van een wasbeer.
Het spel zou dus dingen pakken van oudere Mario games, maar ook nieuwere games als Super Mario Galaxy
Voor mij als Nintendo liefhebber vind ik dat deze game niet mag ontbreken en het er zeker voor gaat zorgen dat mijn 3DS overuren gaat draaien, kijken jullie uit naar deze game en gaan jullie hem ook halen?

Super Mario 3D Land

Met citaat reageren
.
Geweldig hoe Nintendo weer zo'n game orgineel weet te maken. Ik zie nu in world 4 maar dit word echt zo game die je x aantal keer speelt. En hierna natuurlijk Mario Kart!

Favorieten/bladwijzers