Ik merk wel degelijk het verschil tussen 60 fps of 30 fps. MW3 op de PS3 loopt veel soepeler dan BF3 op de PS3. En die engine wordt alleen maar uitgemelkt. Wanneer de PS4 en de nieuwe Xbox komen staat er een nieuwe engine klaar.
BF3
MW3
Geen van beide
Allebei
Ik merk wel degelijk het verschil tussen 60 fps of 30 fps. MW3 op de PS3 loopt veel soepeler dan BF3 op de PS3. En die engine wordt alleen maar uitgemelkt. Wanneer de PS4 en de nieuwe Xbox komen staat er een nieuwe engine klaar.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Gorrie ik hoop niet dat je zegt dat BF3 de engine uitmelktKijk naar COD vanaf deeltje 4.. Vind BF3 soepel genoeg lopen maar ik denk dat het meer ligt omdat BF3 een iets langzamere game is dan MW3, ren jij maar in je eentje als een gek naar voren krijg je vanzelf wel een tankie die je afstopt
Tis gewoon meer oorlog dan COD, alhoewel COD vast ook wel erg leuk en verslavend zou zijn hoor.. Maar gamers worden COD ook langzaam zat ik weet iig dat ik de nieuwe niet haal.
En al zou bij de PS4 cod een nieuwe engine hebben.. Word die ook weer 5 games lang gebruikt?
Laatst gewijzigd door dglavimans; 12 juli 2012 om 13:03
Ik speel beide games door elkaar en weet dus echt wel waar ik over praat. En ja ik had het over de engine van CoD. De producers van MW3 hebben aangegeven in een interview dat ze geen nieuwe engine gaan gebruiken voor de generatie consoles. Daarbij is BF3 gewoon een leuk stuk entertainment en zeker geen simulator. Er zijn genoeg dingen die je in BF3 wel kan doen maar dus niet in het echie![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers