Duur programma man... heb de trail wel gedownload maar moest me eerst registreren enzo. Had ik ook geen zin in hahaha :p moet ik dus nog doen...
Duur programma man... heb de trail wel gedownload maar moest me eerst registreren enzo. Had ik ook geen zin in hahaha :p moet ik dus nog doen...
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Ik heb Sony Vegas pro 9.0, en ik heb vroeger wel wat editing gedaan. Ik wil het wel voor je proberen, maar ga er toch wel wat moeten inkomen, is tijdje geleden.
Dit brengt weer oude herinneringen bij me naar boven met MW2 was weer ff lachen net.
Maak van jouw probleem,niet mijn probleem
hahaha!
Het moet je maar gebeuren
was echt lachen ja
Trololol
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Ace!![]()
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Final kill
Respawn is a bitch
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
`Gewoon omdat het kan..... en moetTrolololllolllollollllollllll
Eerste trickshot
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Hi,
dacht dat jullie onze compilatie misschien wel leuk zouden vinden. Vrijwel geen kills van achteren of/en met behulp van scavenger.
Laatst gewijzigd door VieseMan; 17 oktober 2012 om 13:02
@mostert die clip is echt uniek en zeer nice
zeker mooie clips tussen, maar 7 min is echt veels te veel voor tk-filmpje vooral omdat er niet heel erg veel verschil tussen de kills zit en ook omdat het niet in hd is opgenomen. Ik hou wel van tk montages, maar ik zou meer proberen om ook wat variatie in de kills te gooien 360s of gewoon wat meer kills maken ofzo dat maakt het leuker voor de kijker. Goed filmpje though, zitte egt baze clips tussen.
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers