Met dank aan TraXxii!!
tactical defending is gewoon dat nieuwe verdedigen, dat je nu zelf staande tackles moet doen en shirtje trekken/duwen ipv dat het met xje vanzelf gaat.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Heb vandaag weer gelachen !!! Ik (29jaar) en broertje(12jaar) tegen mekaar vriendschappelijk 2 keer 2-0 verloren wtf hahah
Daarvoor heb je tutorials in het begin vriend
Helpt echt veel ...
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
.. leeftijd zegt niet veel hoor, mijn broertje van 10 wint ook altijd van een vriend van me (17) met een paar 0, hij is ook beter dan mijn neef van 22 en mijn oom van 30. Tevens is hij aan mij gewaagd en wint ie af en toe.
There's a storm coming.
de nieuwe manier van verdedigen is echt ni normaal moeilijk, vroeger selecteerde ik gwn puyol en dan x induwen
nu...tja laten we zeggen dat puyol door mij gecontroleerd even slecht is als mij in real life![]()
Verdedigen is even wennen, vooral op legendarisch. Soms heb je echt het idee de tegenstander met 3 man meer op het veld loopt
Eerste lekkere goal is ook gemaakt:http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/94387528
"wel op legendarisch.. in de beschrijving staat:amateur"![]()
Haha, lekkere goal hoor!
![]()
lelijk![]()
Met barca kan zo'n duik prima![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers