Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 47 van 47

Discussie: Achtste finales - iTG King FIFA 11 Tournament

Status
    Elf-1's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

PSN ID: SoccerElf-NL

2 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhim
    gaz 1-3 elf

gaz 2-1 elf
    Dit gedeelte klopt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhim
    Triest hoor, in de 2e wedstrijd vanaf de 50e bijna alleen maar achterin rondspelen.. zou verboden moeten worden nog nooit tegen zo een laf persoon gespeeld
    Hier is echter weinig van waar. Waarom mij een laf persoon noemen en me zielig vinden als jij de 1e match met 5 verdedigers speelt? Dan kan je verwachten dat ik de druk er vol op zet en bij wijze van met 5 aanvallers ga spelen. Niks mis mee toch? Je mag blij zijn dat het bij 3-1 is gebleven...Die 2e match was een ander verhaal, jij speelde stuk beter en aanvallender en kreeg op een gegeven moment kans op kans, maar ik kon alles blokkeren mbv de paal, maar ze bleven eruit. Uiteindelijk scoorde je 2x en bij mij lukte niks meer, het stond toen in totaal 4-3 voor mij, als je nog 1 had gemaakt was 3e match nodig, dat wilde ik absoluut niet, dus speelde ik op balbezit, dat klopt ja. Echter is er een verschil tussen op balbezit achterin rond spelen of op balbezit voorin rond spelen. Ik deed het voorin, in plaats van voorgeven kapte ik terug en verlegde hem rustig naar de andere kant. Dat jij er na die 4-3 niet meer aan te pas kwam en niet meer gevaarlijk werd kan ik niks aan doen. Ik vind dat je goed gespeeld hebt, je speelde een stuk sterker met 4 dan met 5 verdedigers. Die 1e match ging je volledig de mist in en dat heb je uiteindelijk niet meer goed kunnen maken.

Dat je verliest en dat je frustraties hebt snap ik. Maar om dan zo onsportief en kinderachtig te reageren, zegt meer over jouw dan over mij.

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Standaard

Goed rustig gebleven elf.

OT - Ik ga nu de resultaten verwerken en vervolgens de kwartfinales online gooien. Vanaf dat moment, kunnen ze meteen gespeeld worden! Meer info volgt.
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 16 september 2011 om 19:53

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten