Pagina 48 van 50 EersteEerste ... 384647484950 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 706 t/m 720 van 742

Discussie: FIFA 12 - Ultimate team

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard Re: FIFA 12 - Ultimate team

Haha nice,

ik zit wat in de geld nood, was vanaf 0 begonnen maar das toch moeilijker dan gedacht. Je begint met brons en eigenlijk krijg je nooit echt lekker veel coins.. Denk nu nog maar is 1x vanaf 0 te beginnen. Kheb toch niks te doen

Status
    beuk_nl's schermafbeelding
    !TG Member

genoeg leuke spelers die je in brons voor 150 p/s kunt opkopen, gewoon spelen en langzaam dat team opbouwen, ik heb mijn eerste 200 potjes ook met zo;n spotgoedkoop engels brons gespeeld, genoeg leuke landen en spelers om uit te kiezen.

ben nu zelf bezig met een silver team uit de koreaanse competitie, maar dat valt echt niet tegen, mijn jupilerteam is beter maar ik ga er niet gek veel mee verliezen

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Lol nice, thx voor de tip ga ik maar langzaam wat spelen. Eerste pot net gewonnen tegen zo gouden team haha, blijft mooi Maar met brons kan je dus al een leuk teampje vormen, nog een land dat je aanraad?

Status
    !TG Member

gewoon op ultimatedb kijken naar spelers die in jou speelstijl passen zoeken. tot 64 zijn brons, engels zijn erg veel en goedkope spelers bij maar is ook erg afgezaagd om die te kiezen

nederlands brons valt ook mee te winnen, die heb ik gister namelijk voor 1650 coins gekocht (11 spelers) als reserve voor mijn mls team. nederlands brons speelt dan de eerste wedstrijd van het toernooi en mls brons doen dan de laatste 3 maar goed eerst je tactiek en speelstijl uitzoeken

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Leuk goedbetaald toernooitje nu en eindelijk ook eens met normale regeltjes.

5500 + 2 pakjes met contracten (1 goud 2 zilver 1 brons kreeg ik bij beide pakjes). De regels zijn dat je minimaal 3 competitie-spelers in je basis 11 hebt staan en minimaal 3 nationaliteiten moet hebben (ik geloof over alle 1.

Ik had mijn BPL team en daar een speler van benfica bij. En heb ipv Carrol maar even Andy Cole van west ham gekocht dus mijn chem bleef lekker 100 Finale net met 5-1 gewonnen haha.

Mijn team is al tijdje klaar en ben nu min of meer aan het potten beetje bij beetje. dik 30k op de rekening en mijn team ziet er zo uit:

Reina 85
    Richards 80 Toure 83 Taiwo 79 Enrique 80
    Toure 85
    Nani 87 Bale 86
    Gerrard 87
    Carrol 81 Sturridge 80

Bank Walker 76 Balotelli 81 Adebayor 82 Woodgate 80 (gekocht voor dit toernooi, zit in 2e div engeland) Ivanovic 83 de Jong 82.

En het Benfica team heb ik compleet en ADO min of meer ook

Speel altijd de eerste 2 potjes van het toernooi met het benfica toernooi (alleen balotelli ipv saviola in de spits) zodat al mijn BPL spelers weer op 99 fitness komen (zitten dan allemaal op de bank en tribune). Zo hoef ik nooit een fitnesskaart te kopen en zijn mn spelers altijd goed omdat ze onder de 90 aanzienlijk slechter worden merk ik (vooral snelheid en kracht).

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    Smitte's schermafbeelding
    Newbie

Iemand wat tips om vanaf 0 z.s.m. een leuk team te hebben?

Status
    !TG Member

Goedkoop engels brons kopen, genoeg spelers daar die "goed" genoeg zijn voor 150 coins en in je gewenste tactiek zodat je 100 chem hebt en dan bronze toernooitjes spelen zodat je wat coins kunt verdienen.

@bacardiboy-dh; die heb ik dus nu ook 2 keer gewonnen, ook 2 keer dom de finale verloren, heb gewoon 2 gouden teams die ik elke wedstrijd omwissel, maakt mekaar niet zoveel, 1 engels voorhoude met spanje (david silva voor chem) erachter en een rus comp met portugal erachter (met danny ertussen). soms bereik je met de nodige geluk de finale om daar dan tegen een complete amateur te moeten spelen waarvan je echt niet snapt hoe hij in hemelsnaam daar gekomen is

Status
    Gamer IDs

Haha ja, niveau is niet bijster hoog.

Die sturridge is zo goed he, elk schot vliegt in de kruising haha. Binnen de 16, buiten, volleys, noem het maar op. Carrol rechts zodat die ook elk duel wel 2 kopdoelpuntjes meepikt doordat ik op links zo een uber spelertje had, die echt een aanrader is! Etherington van stoke. Kost niet eens 1000 coins met 41212 formatie en zijn voorzet is om geil van te worden Nu heb ik Bale, die nog beter is, maar koste me moeite om hem weg te doen haha.

Echt, hoe goed de tegenstanders zijn spelers ook zijn ik heb altijd het gevoel dat mijn spelers gewoon een beter gebalanceerd team maken. Echt een aanrader als je ook met BPL spelers speelt om taiwo in het midden te zetten en de 80 vorm van luis enrique links. Allemaal snel sterk en haast onpasseerbaar, en belangrijkste ook goedkoop (2k enrique 4k taiwo 8?k toure 15?k richards).

Geen thiago silva van 80k nodig

Hoe ziet je team er precies uit?

Status
    !TG Member

mijn gouden ploegen spelen in 352

portugees-russische: eduardo; alves, carrico, rodriquez; mendes , veloso, mcgeady, varela, danny; martins, welliton
    bpl-spaans: lopez; mangala, perea, caceres; garcia, bruno, jeffren (mijn favoriet), castro, david silva; ba. cisse

qua prijs is alleen silva een dure verder snel en relatief goedkoop

Status
    Gamer IDs

Hehe ok man, valt best mee. Lijkt me moeilijk spelen tegen de 'echte' beesten zoals taiwo richards enzo. Maar wellition is wel overdreven goed

Status
    !TG Member

het is geen 433, waar mijn spel voor gemaakt is maar ik verlies er niet overdreven weel mee en het speelt leuk dus die paar extra potjes die ik niet win, vind ik dan prima.

Status
    Gamer IDs

Hoeveel coins heb je al gespaard eigenlijk met die spelers van je?

Ik heb nu BLP team(niet zo heel goed).
    Given
    Bosingwa, Toure, Ivanovic, Sagna
    Pienaar, Cabaye, Milner, (vergeten )
    Balotelli, Defoe

Heb van de vorige team(s) nog heelveel gouden spelers, ben nu bezig Italiaans team te maken, heb Balotelli en Pirlo al

Status
    Gamer IDs

Pirlo is een baas man Italiaanse serie a kan je echt een heel leuk team van maken, ook omdat ze helemaal niet zo duur zijn. Denk aan spelers als De Rossi, Buffon, Pirlo, Di natale, balotelli, chiellini, balzaretti, totti, etc etc.

allemaal jeugdsentimentenspelers ook die oudjes

Status
    Maukey's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: maukey

Ik ben ook weer aan t spelen

-----------Hernandez---Forlan----------------

-----Videl---------Pirlo----------DeRossi------

Taiwo--Cordoba--Bonucci--Chielini---Abate---

----------------Stekelenburg----------------

Pagina 48 van 50 EersteEerste ... 384647484950 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Labels voor deze thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten