Moet je me maar niet 2x uitlachen, vraag je er zelf om.. En al helemaal niet als je ( weer ) onterecht doorgaat met dat anti voetbal van je.. Maar goed, 1e wedstrijd moet gewoon 7, 8-0 worden en daar faal ik weer eens in.
Jammer joh Sjaakie, daar gaat mijn droomfinale![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Lekker Mauk, mooi ff die gast op zn nummer gezet lolNou snap je wrm wij (sjaak en ik) altijd 'goede vrienden' zijn.
Ag ja als je op msn komt en ik zeg goed gespeelt en je begint me gelijk aan te vallen wat wil je dat ik zeg? vind ik een haha nou ook niet egt van lach je uit ofzo maar ja![]()
En anti voetbal ? volgens mij heb jij meer achterin rond getikt dan ik ? 2de wedstrijd speelde ik trouwens gwn 442 alleen zelfgemaakt..
En kom op tis een fucking spel?
rakeem015-Elf-1 : 4-2
Rakeem015-elf-1: 3-2
Lastige tegenstander. good game.
Klopt, je was een erg goede tegenstander. Ik had echter niet het idee dat je onverslaanbaar was, dat heb ik aantal x bij je neef wel gehad, ik had nogal wat pech al zeg ik het zelf. Als die vrije trap erin was gegaan, die op de lat ging naar beneden stuiterde op de lijn en toen door mn eigen speler in Casillas' handen werd gelopen, was de match anders gegaan. Maar ja das allemaal achteraf, je kan ook gewoon zeggen dat ik niet effectief was met mn kansen, die ik wel genoeg kreeg, eigen schuld dikke bult. Begin toch steeds meer te denken dat er iets van spanning of iets dergelijks bij me speelt, anders weet ik ook niet wrm die kansen er niet in gaan, 1 op 1 met torres villa etc. gaan er meestal wel in, maar is zeker ook jouw verdienste.
@sjaak: Het boeit me helemaal niet dat ik het toernooi niet kan winnen, daar doe ik het niet voor man. Tuurlijk speel ik wel met de intentie om iedere match te winnen, maar wie doet dat niet? Echter, draaf jij een beetje te ver door, onsportiviteit tekent je heel erg weet je. Ik speel dit toernooi omdat het leuk is met de (hechte) community hier en om wat variatie te hebben, zo zit er ineens veel meer achter een simpele klassements match (o.a. druk). Dat je dan nog zo'n trofee in je profiel kan winnen is mooi meegenomen, maar is zeker niet het belangrijkste (althans voor mij dan). Dat er dan zo'n rotte appel in de community zit, vind ik jammer, maar neem ik voor lief, rotte appels heb je overal, ik ben er inmiddels over heen gestapt dat je mensen kan veranderen, er is maar 1 persoon die dat kan en dat ben je zelf.
wat een feestEn wat een binnenkomer van Rakeem! Meteen de halve finale spelen, en dat tegen de machtige bacardiboy
1 van ons zit in ieder geval in de finale.
En die tegen Jeremy. Of toch Maukey? Jeremy is niet zo onverslaanbaar meer als dat die dat was, dus het wordt in ieder geval erg spannend. Ik kan niet wachten!
Morgen zal ik alles verwerken, en morgenavond dan hopelijk de Halve finales spelenSucces allemaal.
Topic closed, Halve finales gaan beginnen!!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers