Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Gamemania

Status
    Muppet-NL's schermafbeelding
    Redactie
    Gamer IDs

Gamertag: GodsChildNL PSN ID: Muppet-NL

Question Gamemania

Ook Gamemania kent iedereen wel .
    Bij deze gameshop kan je altijd erg vette pre orders plaatsen , ook hebben ze een heel groot assortiment van 2dehands games .
    Pre orders kan je heel simpel op internet plaatsen en je krijgt een sms zodra hij verkocht mag worden .
    Pre orders die duurder zijn moet je in de winkel bestellen omdat je 5 euro aan moet betalen .
    Hier kan je ook altijd wel de game vinden die je zoekt ook 2dehands voor een iets goedkopere prijs dan een nieuw exemplaar

Dit is 1 van de grootse Gameshops die wij in ons kikkerlandje hebben voor een filiaal bij jou in de buurt klik hier

Deel hier je ervaringen en review de gameshop. Hoe je reviewen moet, dat lees je hier in de regels. Vergeet dit niet te lezen, anders wordt je rating niet meegenomen.

Rating op basis van 1 tot 10

1. Klantenservice:
    2. Levering/Verzending (internet only):
    3. Algemene rating:

4. Toelichting van je review:

Last but not least, vergeet niet de gameshop (het topic) te raten! Geef een algehele beoordeling van 1 tot 5 sterren.
    Laatst gewijzigd door Muppet-NL; 21 september 2011 om 08:05

Muppet's Ce Collection..

Mocht je wat te koop hebben mag je me altijd pmen

Status
    Muppet-NL's schermafbeelding
    Redactie
    Gamer IDs

Gamertag: GodsChildNL PSN ID: Muppet-NL

Standaard

1.De werknemers zijn altijd heel vriendelijk en zijn bereid ff te bellen voor je als ze iets niet weten zonder te zeiken en te blazen dus een 9
    2.Niet echt van toepassing maar de 2dehands games zijn altijd in prima staat
    3.Ik geef deze store een 8,5 omdat toch hun prijzen aan de hoge kant zijn vooral van de 2de hands games
    4.Voor mij is toch Gamemania bij uitstek de beste gameshop .
    Ik pre order al men games hier ze zijn niet de goedkoopste maar ik vind het toch wel wat hebben om naar de shop te gaan om de game op te halen waar ik al tijden op wacht ..

Over het algemeen vind ik de werknemers ook kundig genoeg en altijd erg vriendelijk en klantgericht .
    Wat ik dan wel weer jammer vind is dat ze geen online service hebben , al is dat voor mij geen probleem aangezien ik 3 filialen in een omtrek van 15 min. heb zitten dus ik rij er altijd graag ff langs

Muppet's Ce Collection..

Mocht je wat te koop hebben mag je me altijd pmen

Status
    Bryan82's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

Gamertag: El Lobo Salvaje PSN ID: El_Lobo_Salvaje

Standaard

1.Klantvriendelijk: De mensen in Heerhugowaard en Alkmaar zijn erg vriendelijk en zijn zelf ook gamers, ze weten waar ze het over hebben.
    2.Levering / Levertijd product: Pre orders zijn (meestal) op tijd.
    3.Algemene rating: 8
    4.Toelichting: Heb laast God of War Collection 2 gekocht. Had hem als pre order en daar zou ik een shirt bij krijgen. Shirt was er op de dag van release nog niet. Zou horen als hij er was, nu ruim een week later nog niets. Daar baal ik wel van. Voor de rest geen issues met GameMania

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten