VideoGamesPlus.ca is een webwinkel in Canada met een hele brede selectie aan games voor verschillende consoles.
Mede dankzij het regiovrij zijn van de PS3 is deze winkel goed voor imports uit de US.
Ook testen ze zeer regelmatig Xbox360 games of ze regiovrij zijn met de uitslag op hun blog.
Deel hier je ervaringen en review de gameshop. Hoe je reviewen moet, dat lees je hier in de regels. Vergeet dit niet te lezen, anders wordt je rating niet meegenomen.
Rating op basis van 1 tot 10
1. Klantenservice:
2. Levering/Verzending (internet only):
3. Algemene rating:
4. Toelichting van je review:
Last but not least, vergeet niet de gameshop (het topic) te raten! Geef een algehele beoordeling van 1 tot 5 sterren.
---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:46 ----------
1. Klantenservice:
- Op zich niet veel mee te maken gehad tot nu toe, op twitter reageren ze wel snel op vragen.
2. Levering/Verzending (internet only):
- Meestal met een weekje binnen, wat in mijn ogen snel is aangezien het uit Canada moet komen.
Pakketjes zijn totnutoe altijd als gift verzonden met een lage waarde zodat het sneller door de douane komt.
3. Algemene rating:
- 5/5
4. Toelichting van je review:
- Ik heb hier regelmatig games besteld die hier (nog) niet uit waren, prijzen zijn naar mijn mening goed en de verzending verliep altijd perfect.
Ze zijn op twitter actief en hebben een eigen blog waarmee ze heel klantgericht zijn.
Zeer goede ervaring altijd en zeker een aanrader!

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers