Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: VideoGamesPlus.ca

Status
    magmar's schermafbeelding
    iTG Pro
    Gamer IDs

PSN ID: magmar126

Standaard VideoGamesPlus.ca

VideoGamesPlus.ca is een webwinkel in Canada met een hele brede selectie aan games voor verschillende consoles.
    Mede dankzij het regiovrij zijn van de PS3 is deze winkel goed voor imports uit de US.
    Ook testen ze zeer regelmatig Xbox360 games of ze regiovrij zijn met de uitslag op hun blog.

Deel hier je ervaringen en review de gameshop. Hoe je reviewen moet, dat lees je hier in de regels. Vergeet dit niet te lezen, anders wordt je rating niet meegenomen.

Rating op basis van 1 tot 10

1. Klantenservice:
    2. Levering/Verzending (internet only):
    3. Algemene rating:
    4. Toelichting van je review:

Last but not least, vergeet niet de gameshop (het topic) te raten! Geef een algehele beoordeling van 1 tot 5 sterren.

---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:46 ----------

1. Klantenservice:
    - Op zich niet veel mee te maken gehad tot nu toe, op twitter reageren ze wel snel op vragen.

- Meestal met een weekje binnen, wat in mijn ogen snel is aangezien het uit Canada moet komen.
    Pakketjes zijn totnutoe altijd als gift verzonden met een lage waarde zodat het sneller door de douane komt.

3. Algemene rating:
    - 5/5

- Ik heb hier regelmatig games besteld die hier (nog) niet uit waren, prijzen zijn naar mijn mening goed en de verzending verliep altijd perfect.
    Ze zijn op twitter actief en hebben een eigen blog waarmee ze heel klantgericht zijn.
    Zeer goede ervaring altijd en zeker een aanrader!
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 20 september 2011 om 14:51

Status
    hhc-bossie's schermafbeelding
    iTG Pro

Standaard

1. Klantenservice:
    Erg goed, reageren zeer snel op de mails

levering max. 1 week meestal 3-4 dagen

3. Algemene rating:
    10 Top winkel met nette prijzen

verzending goed en snel.
    Let op het zijn wel NTSC games, wat voor de meeste niks uit maakt (of je moet nog op een beeldbuis games, dan kan de tv soms zwart wit beeld geven), maar 2e hands is het wat lastiger om de online pass te kopen, want dat moet via de VS store (volgens mij).
    Laatst gewijzigd door hhc-bossie; 21 september 2011 om 09:06
    Ps3 60 gb 27-06-2007 t/m 10-09-2010 R.I.P.
    Mijn PS3 gameshop

Status
    Maulerr's schermafbeelding
    Hoofdredactie
    Gamer IDs

PSN ID: DennisHes Steam ID: maulerr_nl Raptr ID: Maulerr_NL

Standaard Re: VideoGamesPlus.ca

1. Klantenservice: 10/10
    Niet echt van toepassing. De website is helder en alles verliep op rolletjes. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van wanneer mijn bestelling in behandeling werd genomen, wanneer het verstuurd werd, etc.

2. Levering/Verzending (internet only): 10/10
    Alles prima ontvangen! Betaald en besteld op 21 april 2012. Alles ontvangen op 1 mei 2012 (koninginnedag zat er tussen).

3. Algemene rating: 8/10
    Misschien dat de prijzen nog iets gedrukt kunnen worden, maar voor de rest prima. Verzendkosten zijn oké. Voor twee games was ik $14,99 CND kwijt wat neer komt op €11,51 aan verzendkosten.

Er zijn niet veel Amerikaanse / Canadese webshops die dergelijk snelle service leveren. Weliswaar NTSC, maar voor bepaalde games is dat natuurlijk mooi meegenomen. Sommige vind je gewoon simpelweg niet hier in Nederland terug. En de prijs is ook gunstig. $1.00 CND = €0,768.

Daar komt bij dat ik nog nooit van deze website had gehoord totdat ik er hier op dit forum over las. Hij kreeg een hoge waardering dus leek me wel het proberen waard. De afhandeling en verzenden van het Candese VideoGamesPlus is sneller dan bijvoorbeeld het Engelse The Hut. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
    Laatst gewijzigd door Maulerr; 2 mei 2012 om 15:23

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten