Pagina 16 van 26 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 240 van 381

Discussie: Waar is FIFA 12 als eerst te koop?

Status
    harriekie's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Standaard

Ik heb geen nieuws meer, morgen weer een dag

Status
    Tricky-One_'s schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: Tricky-One_

Standaard

Ik was heel blij toen ik in de bartsmit(Amasterdam) stond wat zag ik daar FIFA12
    IK pak het spel liep naar de kassa stond daar in een lange rij ik denk lekker boeie ik heb FIFA12
    Maar goed ik kwam eindelijk aan de beurd en wat denk je dat die gozer achter de kasse zij ik mag je het nog niet verkopen
    Hoezo legt het dan in het vak vraag ik ,Hij zegt kijk hij is nu bordjes aan het ophangen dat ze pas 29-8-2011 verkocht gaan worden
    Mhja ik probeerde hem zover te krijgen het toch te verkopen zij dat v&d in haarlem hem wel al verkocht hadden en daar was hij van op de hoogte
    ik zag hem gaan denken , maar zij uit eindelijk dat hij het niet doet en dat bartsmit FIFA Donderdag gaat verkopen

Status
    Kubisme19's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: Kubisme19

Standaard

Ja ik ga misschien morge ochtend nog op pad, en anders wordt het donderdag voor mij

Status
    king-JEROEN95's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: king-JEROEN95

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tricky-One_ Bekijk bericht
    Ik was heel blij toen ik in de bartsmit(Amasterdam) stond wat zag ik daar FIFA12
    IK pak het spel liep naar de kassa stond daar in een lange rij ik denk lekker boeie ik heb FIFA12
    Maar goed ik kwam eindelijk aan de beurd en wat denk je dat die gozer achter de kasse zij ik mag je het nog niet verkopen
    Hoezo legt het dan in het vak vraag ik ,Hij zegt kijk hij is nu bordjes aan het ophangen dat ze pas 29-8-2011 verkocht gaan worden
    Mhja ik probeerde hem zover te krijgen het toch te verkopen zij dat v&d in haarlem hem wel al verkocht hadden en daar was hij van op de hoogte
    ik zag hem gaan denken , maar zij uit eindelijk dat hij het niet doet en dat bartsmit FIFA Donderdag gaat verkopen
    officieel moeten ze hem dn alsnog mee geven

Status
    Newbie
    Gamer IDs

Standaard

jaa dat probeerde ik hem ook wijs te maken ,had geen zin

Status
    king-JEROEN95's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: king-JEROEN95

Standaard

ga dan als nog naar V&D dan heb je fifa wel

Status
    Newbie
    Gamer IDs

Standaard

jaa ga dat maar doen dan

Status
    handek1986's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: handek1986

Standaard

Wat een boutspel zeg kan nog nie van de computer winnen

Status
    Racestra's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

PSN ID: Racestra

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tricky-One_ Bekijk bericht
    Ik werk bij de V&D in Haarlem op de Entertainmentafdeling. We kregen m inderdaad vandaag binnen, maar hij wordt pas donderdag verkocht.
    Geen zin om te proberen dus ook, wel een paar vandaag die het gedaan hebben, misschien was jij wel één van hen.

#21 Crysis

Status
    haagse070's schermafbeelding
    -= iTG All Time Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: Haagse070

Standaard

Jongens ik heb wel een update

Ik helemaal vanaf den haag reizen samen met bacardiboy richting haarlem eenmaal daar aangekomen bij de v&d zegt die man.. ik heb een fout gemaakt door ze al in de schappen te leggen en ik heb op me kop gekregen maar omdat je hierheen bent gekomen zou ik je hem toch nog meegeven maar er is nog een probleem je zei dat je een ps3 exemplaar wou maar ik heb alleen xbox exemplaren :| Ik was echt in staat om die vent te wurgen waarschijnlijk zag hij dat ook toen kreeg ik als vergoeding toch maar een tegoedbon

Vervolgens met bacardiboy zijn revieuw exemplaar gehaald dus dan maar vanavond samen fifa spelen

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door legendaryfrogfan Bekijk bericht
    Het was een grap, had er zelfs een smiley bij gezet. Ach ja communicatie online blijft zijn mankementen hebben.
    Je communicatie is goed hoor! Die van barcelonagek alleen niet, niks van aantrekken dus.

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    Kubisme19's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: Kubisme19

Standaard

Hoe groot is de kans dat hij morge wel verkocht wordt ?

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Standaard

Nou, mijn FIFA exemplaar is binnen! Kreeg er een retro-tas bij, een shirt en van hopper heeeeeel wat iTG stickers die we op firstlook gaan uitdelen

Wordt vervolgd! Iedereen in ieder geval bedankt voor vandaag en het proberen (hoewel de MM nog open is), de jacht samen was leuk Ik hoop, denk, weet haast wel zeker dat ie morgen gewoon te koop gaat aangezien ik dat veel winkels heb horen zeggen.

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bacardiboy-dh Bekijk bericht
    Nou, mijn FIFA exemplaar is binnen! Kreeg er een retro-tas bij, een shirt en van hopper heeeeeel wat iTG stickers die we op firstlook gaan uitdelen

Wordt vervolgd! Iedereen in ieder geval bedankt voor vandaag en het proberen (hoewel de MM nog open is), de jacht samen was leuk Ik hoop, denk, weet haast wel zeker dat ie morgen gewoon te koop gaat aangezien ik dat veel winkels heb horen zeggen.
    Ik sta dit weekend ook op de firstlook, ik sta op de gamemania-stand in een sonicpak

Status
    Racestra's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

PSN ID: Racestra

Standaard

Lol, wat een moeite allemaal om m als eerste te kunnen spelen.. Het andere filiaal in Haarlem had m inderdaad al in de schappen gelegd..

#21 Crysis

Pagina 16 van 26 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten