Ik heb geen nieuws meer, morgen weer een dag![]()
Ik was heel blij toen ik in de bartsmit(Amasterdam) stond wat zag ik daar FIFA12![]()
IK pak het spel liep naar de kassa stond daar in een lange rij ik denk lekker boeie ik heb FIFA12
Maar goed ik kwam eindelijk aan de beurd en wat denk je dat die gozer achter de kasse zij ik mag je het nog niet verkopen
Hoezo legt het dan in het vak vraag ik ,Hij zegt kijk hij is nu bordjes aan het ophangen dat ze pas 29-8-2011 verkocht gaan worden
Mhja ik probeerde hem zover te krijgen het toch te verkopen zij dat v&d in haarlem hem wel al verkocht hadden en daar was hij van op de hoogte
ik zag hem gaan denken , maar zij uit eindelijk dat hij het niet doet en dat bartsmit FIFA Donderdag gaat verkopen
Ja ik ga misschien morge ochtend nog op pad, en anders wordt het donderdag voor mij![]()
jaa dat probeerde ik hem ook wijs te maken ,had geen zin
ga dan als nog naar V&D dan heb je fifa wel![]()
jaa ga dat maar doen dan![]()
Wat een boutspel zeg kan nog nie van de computer winnen
Jongens ik heb wel een update![]()
![]()
Ik helemaal vanaf den haag reizen samen met bacardiboy richting haarlem eenmaal daar aangekomen bij de v&d zegt die man.. ik heb een fout gemaakt door ze al in de schappen te leggen en ik heb op me kop gekregen maar omdat je hierheen bent gekomen zou ik je hem toch nog meegeven maar er is nog een probleem je zei dat je een ps3 exemplaar wou maar ik heb alleen xbox exemplaren :| Ik was echt in staat om die vent te wurgen waarschijnlijk zag hij dat ook toen kreeg ik als vergoeding toch maar een tegoedbon
Vervolgens met bacardiboy zijn revieuw exemplaar gehaald dus dan maar vanavond samen fifa spelen![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Hoe groot is de kans dat hij morge wel verkocht wordt ?
Nou, mijn FIFA exemplaar is binnen! Kreeg er een retro-tas bij, een shirt en van hopper heeeeeel wat iTG stickers die we op firstlook gaan uitdelen
Wordt vervolgd! Iedereen in ieder geval bedankt voor vandaag en het proberen (hoewel de MM nog open is), de jacht samen was leukIk hoop, denk, weet haast wel zeker dat ie morgen gewoon te koop gaat aangezien ik dat veel winkels heb horen zeggen.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Lol, wat een moeite allemaal om m als eerste te kunnen spelen.. Het andere filiaal in Haarlem had m inderdaad al in de schappen gelegd..
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers