Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 62

Discussie: FIFA 12 - Problemen en oplossingen

Status
    beuk_nl's schermafbeelding
    inTheGame Member

Standaard

Gewoon even een paar dagen spel aan de kant, en als je weer begint even opschrijven hoe je wilt spelen en daarop je tactiek aanpassen, je controllerinstellingen even checken even voor je zelf nadenken hoe je nou moet verdedigen (r2, wanneer x enzo) even checken of je internet nog goed ingesteld staan (modem reset wil ook wel helpen) en weer rustig gaan spelen en je zult zien dat het opeens wel weer wil.

Zulke vormdipjes heb ik ook een paar keer per jaar met fifa, de hele tactiek overhoop gooien en na een week spelen en tweaken kijk je de oude tactiek na en blijkt die gewoon hetzelfde te zijn als je allernieuwste echt het zit allemaal in je hoofd

Status
    ArnoDordt's schermafbeelding
    Newbie

Standaard

Een vormdipje hahaha. Ergens klopt het wel wat je zegt ja.
    Het ligt ook wel aan mn eigen spel.
    Ik hap wat minder snel in de verdediging en maak veel meer gebruik van de steekpass.
    Dat scheelt wel. Ook wat minder rechtvooruit voetballend en meer overspelen enzo.
    Ook schieten uit moeilijke posities want dat levert vaak nog eerder een doelpunt op dan helemaal vrij voor de goal zien te komen.
    Er zit dus progressie in mn spel.

Toch blijf ik het raar vinden dat ik iedere wedstrijd in de eerste 10 minuten gewoon een goal tegen moet krijgen en in de laatste 10 krijg ik er genoeg rond me oren om net nog te verliezen of gelijk te spelen.
    Maak ik in de 86e gelijk of 1-0 bv dan maakt de tegenstander gegarandeerd 1-1 of de winnenden.
    Het klinkt stom maar soms lijkt het of er gewoon niet gewonnen mag worden.
    Vandaag geef ik een steekpass, benzema alleen richting goal. Die loopt me een partij traag ineens. Vanuit het niets he.
    Ik wordt snel ingehaald door verdedigers en uit de tegenaanval valt een doelpunt.
    Beetje vreemd.
    En ook ben ik er van overtuigd dat het spel ook wel een beetje beinvloed wie er moet winnen.
    Die automatische spelers zijn soms in geen velde of wegen te bekennen.
    Ze staan precies goed bij de tegenstander maar om 1 of andere reden lopen ze regelmatig op heel verkeerde plaatsen.
    Of ze koppen ballen gewoon lekker door als de tegenstander een hoge diepe bal geeft.
    2x op een sliding knop drukken in de 16 om een goal te voorkomen en de speler weigert gewoon die sliding te maken.
    Vaak zie ik ook al vanaf de middellijn zoiets mafs gebeuren dat ik dan al zeg hop goal. En ja hoor.
    De bal moet er dan gewoon in, koste wat kost.
    Kan ik nog zo goed verdedigen.
    Pak ik hem al af dan passed mn speler hem doodleuk terug naar de tegenstander, hoe ik mn controller ook de goede kant op wijs.
    Of ik maak een staande tackle en pak de bal af maar door één of andere vreemde kluts gaat de bal zo weer terug naar de tegenstander.
    Ook blijven spelers na zo een tackle rustig stom stilstaan tot de tegenstander de bal weer kan oppikken.
    Dat zijn dingen die het spel bepaald en niet de behendigheid van iemand.
    En ja soms heb ik ook wel eens die mazzel maar zoals ik net bv een wedstrijd had.
    Alle kluts ballen, naar de tegenstander, alle passes idem dito, schoten op goal gingen er achter elkaar in van hem bij mij.
    Ik heb zeker 20x geschoten maar als t spel niet wilt dat je scoort dan scoor je ook niet.
    Paal naast en een ongelooflijk flexibele keeper, of een schot willen maar na het drukken van de O wacht mn aanvaller gewoon een fractie van een seconde, net genoeg voor de sliding van de tegenstander.

Tjah, behendigheid oke, dan wil ik best verliezen en dat gebeurt ook wel maar pfffff tegen het spel ken ik niet op.
    Vraag me ook af aan de hand van wat er bepaald wordt wie er het meeste hulp krijgt van het spel.
    Automatische spelers maken de wedstrijd.

Leve de manipulatie.

Ik vind het een leuk spel maar hoop dat dat er eens een keer uitgaat.

Hoe snel moet je op de knoppen drukken om hogerop te kunnen komen ??

Mischien moet ik op zoek naar tips over aanvalstechnieken en hoe zet ik mn team het beste neer.
    Dus hoe stel ik mn team zo in dat het op zn best speelt.

Tips ?? hehehe...

OMG wat een hoop tekst.
    Een beetje frustratie mischien maar help me uit de droom zou ik zeggen.
    Geef mij maar gewoon de schuld hahahaha.
    Of jullie bevindingen over wat ik schrijf.

Gegroet !!

P.S. Ik wil jupilerrrr er ook n keer bij

omg wat een hoop leestekens vergeten enzo. Sorrry maar ben er van tussen hahaha.
    Laatst gewijzigd door ArnoDordt; 15 november 2011 om 14:24

Status
    Jeremy024's schermafbeelding
    iTG Squadleader
    Gamer IDs

PSN ID: Jeremy024

Standaard

Ik kan me nu al niet meer aanmelden op PSN, terwijl het onderhoud pas om 17:00 uur zou beginnen!?

O, nu ben ik dan wel eindelijk online.

Edit: Alleen EA is dan weer een probleem.
    Laatst gewijzigd door Jeremy024; 17 november 2011 om 16:04

Status
    sodonakh's schermafbeelding
    Junior Forum Member
    Gamer IDs

PSN ID: xSodonakh Steam ID: sodonakh

Standaard

Hey !

Als ik in het ITG Proclub wil krijg ik een foutmelding van dat jullie niet recruiten ofzo :p kan iemand
    me invite in de proclub mijn psn is xSodonakh

Status
    lorretje1260's schermafbeelding
    Newbie

Question FIFA 12 na wedstrijd uitvallen

Ik heb een probleem met het online spelen op FIFA12.

Steeds na een wedstrijd (bij ultimate team), of ik nou win of verlies, geeft de ps3 aan dat de verbinding met de ea servers weggevallen is... terwijl ik gewoon nog in het psn ben.

hoe moet ik dit oplossen?

Status
    barcelonagek's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Barcelonagek

Standaard

Dat valt niet op te lossen.
    Dat is een vind ik een groot schadelijk probleem van EA. Bij mij doet hij het gelukkig niet constant, maar het is niet te zeggen wanneer het wel en niet gebeurd.
    Je moet gewoon hopen dat de servers niet uitvallen.

Het is gelukkig niet veel bij de normale online wedstrijden, metname bij FUT.
    Dan moet je met alle frustraties even de ps3 uitzetten en opnieuw spelen en hopelijk doet hij het dan wel.

Met dank aan TraXxii!!

Status
    maumoss's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

PSN ID: x-maumoss-x

Standaard

iedere keer dat ik naar team formation ga (single player) dan loopt mijn ps3 vast
    en als ht vast loopt kan ik niet eens mijn ps3 uitzetten
    iemand enige idee wat de reden hiervoor is?

-----_____-----http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=24403-----_____----

I'm the punishment of God.If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like Me upon you.

Status
    inTheGame Member

Standaard

Had/heb ik ook, een paar weken terug nog getest, geen idee waar het aan lag maar gebeurde nadat ik met fut weer eens de opstellingen kwijt was, daarna lager in de lijst geprobeerd en dat wou wel (dus niet de eerst vrije in de lijst opslaan maar even een paar eronder)

Status
    primera1980's schermafbeelding
    Newbie

Standaard

weet iemand hoe je geavanceerd weg kan krijgen bij fifa 12 je word er gek van dat de computer met je mee gaat voetballen is er een manier om die weg te halen wan ik vind dr geen bal meer aan zo????

Status
    barcelonagek's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Barcelonagek

Standaard

Je kan de settings van jezelf en de CPU aanpassen.
    Ik heb gezorgd dat het passing systeem sneller is geworden , dat hun vaker een fout maken en gezorgd dat dat veel minder is en ook gezorgd dat de resultaten veel realistischer zijn geworden. Zo win je bijv van Wigan met 5-1 en kan je van man city gewoon verliezen.
    en niet dat beide teams even sterk zijn zowat. Ik weet alleen de cijfers niet uit mijn hoofd. Je moet zelf gewoon wat uitproberen. Vind indd ook erg tegenvallen, maar nu is het veel leuker en beter!

Met dank aan TraXxii!!

Status
    maumoss's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

PSN ID: x-maumoss-x

Standaard

ik heb al mijn save data verwijderd en en ht heeft niet geholpen

-----_____-----http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=24403-----_____----

I'm the punishment of God.If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like Me upon you.

Status
    marcelb91's schermafbeelding
    Newbie

Standaard Re: FIFA 12 - Problemen en oplossingen

Ik heb een probleem met het online spelen van fifa 12.

het heeft het altijd goed gedaan, maar ik heb nu een nieuwe internetverbinding die sneller hoort te zijn. ik heb nu 50 mb internet ipv de 20 mb die het altijd perfect deed. nu echter moet ik een aantal keer drukken op 1vs1 seizoen wil het openen. als ik dan een wedstrijd speel loopt hij om de zoveel seconden vast met het laadrondje in beeld en na een aantal keer verbreekt ie de verbinding helemaal. ik snap niet waarom want mijn signaalsterkte van het internet is 100%. mijn status van de firewall is beperkt maar dat was het ook met me vorige internet toen het perfect werkte.

is er iemand die een oplossing heeft hiervoor

Status
    inTheGame Member

Bij die snelheidsverhoging een nieuwe router gekregen neem ik aan? even kijken of je alle goede poorten voor de ps3 wel open hebt staan, bedraad spelen is altijd beter als dat ook een mogelijkheid is

Status
    Neymar3's schermafbeelding
    Newbie

Hallo,
    Ik heb fifa 12 voor de pc maar telkens als ik op 1 van de mogelijkheden om online te spelen klik komt er : je komt niet in aanmerking voor deze functie. Ik heb ook een ea-account maar ik heb nog nergens een code moeten ingeven om online te spelen en ook als ik al ingelogd ben op ea.com en fifa.ea.com dan staat er dat ik nog niet aangemeld ben. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.

Hallo,
    telkens als ik on-line wil spelen met de camera op prof of line to line staan mijn spelers één helft van de match in spiegelbeeld te spelen .
    zeer vervelend.Ik weet niet hoe dit gebeurd is ,heb nochtans geen veranderingen gedaan aan de camera instellingen.
    Iemand een idee wat ik moet doen om de hele match éérste en tweede helft vanuit hetzelfde zichtveld te kunnen spelen?

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten