Aanvraag gedaan.
Me2Add mij btw ook ff buizerd <3
zit nou op school de site is hier geblokkeerd.. Zal thuis straks even kijken!
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Gisteravond nog ff een aanvraag gedaan
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Alle aanvragen tot nu zijn behandeld. Voor de mensen die graag een eigen avatar op battlelog willen gebruiken:
hier een account maken: http://nl.gravatar.com/
vervolgens het plaatje uploaden wat je bij battlelog als avatar wilt gebruiken en bij battlelog naar edit profile gaan en daar het email adres invoeren wat je gebruikt heb voor je gravatar account. De avatar verschijnt dan niet direct (iig bij mij niet) maar zou er binnen een uur op moeten staan, soms wat langer.
het is allemaal zo omslachtig... pfffff
het lukt me niet om aan te melden... Terwijl ik gewoon de juiste e-mail en password gebruik.. #frustrerend#
heb je battlefield al gespeeld? anders kom je er niet in namelijk. het kan natuurlijk ook zo zijn dat je je PSN nog niet gekoppeld hebt aan je origin account
Forza Ferrari!!
heb je het bij gravatar gebruikte email adres ook bij je profiel, dus edit profile en dan bij gravatar e-mail, ingevoerd?
edit: is gelukt zie ik![]()
Laatst gewijzigd door kanzlooz; 28 oktober 2011 om 19:36
Laatst gewijzigd door PinkStyleZ; 28 oktober 2011 om 20:38
in dat filmpje over Battlelog vertellen ze dat het ook op mobile devices komt, weet iemand of dat er al is of wanneer dat komt?
Credits 2 Playa!
"Een vrouw is net als een auto, als je er een hebt is er alweer een nieuw model"
voeg toe als je BBC2 Vietnam/Black Ops/Homefront/Killzone 3 speelt, stuur ff berichtje mee.
moin shoppie:
http://ps3clan.nl/forums/showthread....68#post1031368
Zou wel chill zijn! ff snel kijken op mn iphone op hoeveel % ik zit met mijn unlocks haha. Maar de site is gene flash dus in principe zou het al moeten kunnen toch?
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Battlelog is super vet, kan ook de gemiddelde dingen van clan zien, win/losses, K/D etc
Ik ben de top Supporter van de clan, Woehooeee
Spoiler:
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers