Kampioen geworden, beker gewonnen en halve finale gehaald in mijn Champions League debuut met ADO Den Haag![]()
Kampioen geworden, beker gewonnen en halve finale gehaald in mijn Champions League debuut met ADO Den Haag![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Netjes ik kom ma nie verder dan groepsfase met cl :p
Overigens nog adebayor kunnen strikken voor salaris van 35k volgens mij seizoen ervoor vroeg die nog 100k :p
Maurice Keijzer (Nieuws_ Inbox)1.jpg
HELPPPP!!!
Als ik dat mailtje aanklik wat moet om door te gaan krijg ik een foutmelding kan dus niet verder...
Iemand enig idee hoe ik deze kan omzeilen ?
Heb al alle scout opdrachten verwijderd maar dat werkt niet:/
Zal me wel niet gegunt worden dat ik de triple voor het eerst won![]()
Misschien ontslag nemen en een normale club gaan coachen?
Afgunst is more the word![]()
Nooooooooo, ik heb een nieuwe computer en had een save backup gemaakt, formateer ik met me domme kop de usb stick waar die op staat O_O_O_O
Nu dus overnieuw beginnen bij een andere club ofzo
Na lang twijfelen voor Utrecht gekozen.
Laatst gewijzigd door dglavimans; 4 mei 2012 om 18:24
Jaja Ik ben weer begonnen met FM12 me doel is veel jongen en talenten kopen en laten spelen en als doel CL winnen.
Ik zit nog in het 1e seizoen met PSV ik heb net alle vriendschappelijke wedstrijden gespeeld en ga nu net beginnen met de competitie, Eerste seizoen is alles op orde hebben want me start transfergeld is maar 3.2 miljoen dus sowieso eerst spelers te zien verkopen zoals Manolev, Engelaar, Irakkason, Bouma, Toivonen. Wuytens, Ojo. En dan proberen misschien gelijk Narsingh te halen.
Forza Ferrari!!
narsingh is niet eens zo een goede speler in FMIk heb m ook weleens gehaald maar verhoek deed het altijd beter als plakkende rechter aanvallende middenvelder (elk seizoen 20 assists) en kon verhoek altijd weer verkopen voor 6 miljoen (wat veel is voor ado).
Noh man, als je écht een keer de CL zou willen winnen uiteindelijk zal je het toch moeten doen met de buitenlandse talenten vooral, en dus moeten vertrouwen op je scouts. Probeer ze overal te laten scouten en vooral in zuid amerika. Dit in combo met goede scout stats (aanpassingsvermogen/potentie/potentiele potentie) moet je uberspelers kunnen geven. Je hoeft alleen te kijken naar de potentie kwa aantal sterren (maar hou die in de gaten, want hoe beter je team wordt, hoe hoger de criteria voor bijvoorbeeld 4 sterren wordt, wat betekent dat de ene talent in je eerste seizoen 4 sterren potentie kan geven en in je 3e seizoen nog maar 2) en dan ben je binnen.
O ja.. en natuurlijk ZSM!! je faciliteiten updaten, zowel training als jeugdIk had deze eindelijk beide hoogste niveau/5 ster in 2015... kwam net eind vh seizoen ineens dat er ''modernere mogelijkheden'' zijn gekomen, waardoor die 5 sterren faciliteiten ineens 3 sterren zijn geworden
Mja meteen weer beide geupdate EN eindelijk mijn stadion aangevraagd... kost bijna 20 miljoen maar dan heb je ook wat![]()
Hier een paar leuke screenies
![]()
Ik wil sowieso Macrus Herikeson kopen van Rossborg. Die stats zijn ziek. :|
PSV heeft hem namelijk ook op het oog.
Forza Ferrari!!
sowieso meteen in t begin xulu vriend, spotgoedkoop en altijd goedheb m doorverkocht voor 6 mil en 50% in 2015 haha (gekocht voor 150 k)
---------- Bericht toegevoegd om 21:18 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 21:16 ----------
kijk, maakt toch een verschilinvestering van 10 miljoen maar op deze manier heb ik dat al binnen 1/2 jaar terug
---------- Bericht toegevoegd om 21:21 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 21:18 ----------
oja en dit vind ik ook wel stoerWist niet eens dat het bestond maar doe er dit jaar ineens voor het eerst aan mee haha
![]()
Lol wat moet je nou met CL -19?
Heeft iemand ervaring met logo's? want ik heb namelijk een logo pack gedownload maar als ik hem opstart pakt hij hem niet
Forza Ferrari!!
There's a storm coming.
en je kan zien hoe goed je jeugd is, ik weet nu dat ik dus een van de beste van iig europa heb
ik had een mooie link voor de download maar die is verwijderd >_>
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers