deze game is tenminste niet de volle prijs terwijl ik hier misschien nog wel het meeste tijd in steek terwijl ik andere dingen doe.. ik ga hem zowiezo kopen en dg ook zodat we online kunnen gamen
deze game is tenminste niet de volle prijs terwijl ik hier misschien nog wel het meeste tijd in steek terwijl ik andere dingen doe.. ik ga hem zowiezo kopen en dg ook zodat we online kunnen gamen
Football Manager 2012 enkel via Steam
De fans van Football Manager 2012 zijn niet zo tevreden met het nieuws, dat hun favoriete game voortaan verplicht via Steam zal moeten gespeeld worden. Dit wil zeggen dat elk gekocht winkelexemplaar via Steam zal moeten geactiveerd worden.
Internet
Dit wil echter niet zeggen dat FM-spelers voortaan altijd verbonden zullen moeten zijn met internet. Je zal nog steeds offline kunnen spelen, door de offline mode in Steam in te schakelen. Toch kan dit nieuws de fans niet gerust stellen. Op het officiële forum zijn maar liefst 3802 reacties gepost op het nieuws. Vele fans dreigen er zelfs mee om het spel niet meer te kopen, uit protest tegen de beslissing.
Piraterij
Volgens Sega, uitgever van FM 12, werd deze maatregel genomen om piraterij tegen te gaan. Volgens Sega zouden zij de helft van hun inkomsten verliezen door illegale kopies.
Quote:
"Make no mistake, if a quarter of the people that usually pirate the game switch to purchasing Football Manager 2012, the sales of the game worldwide would more than double. This would lead to increased development budgets and more benefits for all of you who do buy the game. We've taken this decision because we believe that the steps the consumer has to take are not excessive, and that as a one-time only measure with no tracking or reporting it is not too intrusive. Having worked with Steam for a few years now we also believe that their system is ever improving and gives Football Manager players a good service of free auto-updating, achievements and other great benefits without cost or hassle."
Forza Ferrari!!
gelijk hebben ze :p
---------- Post added at 00:43 ---------- Previous post was at 00:42 ----------
volgens mij was fm2011 de meest gedownloade game dit jaar?
Dan gewoon kopen, is niet veel geld 32 euro, dit speel ik toch het meest. Met laptop op bed voor het slapen gaan met de tv aan, ff paar potjes coachen, heerlijk!
Heb de demo afgesloten met PSV als 3e in de eredivisie op 2 punten achter op de nummer 1, door in de groepsronde nu tegen Manchester United in de EL en de 3e of 4e weet ik niet meer () ronde tegen Twente.
Ik vind steam wel zo belachelijk, tuurlijk handig dat je nu niet de crack HOEFT te gebruiken (ik heb linux dus heb voor bijna elke game de crack nodig omdat het niet anders kan, virtualiseren van de cdrom vinden alle game-beveiligingen niet grappig) maar dat steam aanstaat terwijl je een spel speelt is de grootst mogelijke onzin en zeker omdat steam nog best wat systeempower gebruikt door het gebruik van flash (2de nadeel van linux)
Ik heb hem binnen
Hij is tot nu toe super gaaf... 1 groot pluspunt is dat je na elk seizoen opnieuw kan instellen welke landen je speelbaar wilt hebben.. zo hoef je dus niet een hele nieuwe game te starten als je naar spanje wilt en die niet eerst als speelbaar had ingesteld
Nog iemand die de game inmiddels al heeft?
En klopt het dat je hem 5 keer kan sharen?
kan dat sharen nu ook nergens vinden, staat er bij steam geen info over?
Praten over de mogelijkheid mag.. vragen om, en naar shares, dat is niet toegestaan.
Ongeacht of jullie hiervan op de hoogte waren denk ik: ik post het voor de zekerheid. Voor jullie, maar ook voor anderen die hier aan het lezen zijn.
You may continue![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
owja shit vergeteneerst maar onderzoeken of het mogelijk is.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers