Hallo mensen,
Budget: Onder de 1000 euro totaal
Voor m'n verjaardag wil ik een nieuwe PC hebben, maar heb niet zo enorm veel verstand van die dingen maar wil totaal dit:
- PC (Zonder beveiliging of office pakket)(Weet niet of ik vanaf deze PC dan ook een besturingssysteem zoals windows 7 nodig heb,
die kan ik ook downloaden toch?)- Full HD monitor rond de 22'''
- Toetsenbord en Muis van goede kwaliteit en om te gamen
Voor de PC+ Monitor heb ik gekeken op Gamepc.nl en dan de 599euro AMD versie: http://gamepc.nl/amd-game-pc
Daar heb ik voor deze opties gekozen, graag jullie meningen hierover en misschien waar deze goedkoper verkrijgbaar zijn en/of alternatieve sites die goedkoper zijn.
Mijn bedachte opties op gamepc.nl:
2 jaar carry-in (gratis service)
ASUS 22" VE228d LED Full-HD
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader
AMD Radeon 6950 2GB
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
1000 GB SataIII Hardeschijf
12GB DDR3 Werkgeheugen Kingston
Asus M5A78L-M/USB3
Fluisterstille PC
AMD Bulldozer FX-6100, 3.3GHz
850 Watt fluister stille voeding
Gamers Behuizing Rood
Met deze opties kom ik op 1009,- terecht.
Zouden jullie mij een PC/onderdelen kunnen aanraden om games voor nu en komende jaren (Lees zo'n 5 jaar hoop ik..) goed af te kunnen spelen? Ook kan je natuurlijk sommige dingen afraden die ik heb gekozen natuurlijk.

Met citaat reageren

Fluisterstille koeling heb ik ook erbij zitten.

)

Dat hij Alienware koopt zegt al genoeg.. Dat is namelijk voor mensen die niet zelf een PC kunnen samenstellen of een gamepc willen en niet weten wat alles is, zelf sleutel ik ook genoeg met mijn PC maar hacken doe ik niet.. dat noem ik overclocken en dat doe ik wel
Het IS niet beter maar de ervaring KAN beter zijn.. Mijn ervaring leert dat Intel van betere kwaliteit is en een aardige voorsprong heeft op AMD en dan zeker de nieuwe Sandy Bridge Procs
Favorieten/bladwijzers