Mooie kerel he die nival![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Gaz 1-2 bacardiboy
Gaz (die belabberd speelde) helemaal weggespeeld in deze kampioenswedstrijd, kampioen!![]()
Inderdaad helemaal weggespeeld.. 3% minder balbezit, meer schoten op doel (oa 2x paal) Zeker laatste gedeelte toen ik begon aan te vallen was ik stukken beter.. vanaf de 85e minuut nog een paar levensgevaarlijke kansen gehad
There's a storm coming.
Dat zeg ik, weggespeeld! Good game.
ja ben een mooie kerel baco hahahamaar ik bedoelde eigelijk de wedstrijd die nog openstond tussen haagse en mij toch? teminste ik zag dat ik aan het eind van de seizoen moest... maar ook ronde 8 staat nog niets bij... word dat dan een 3-0??
Feli! kampioen![]()
Topklasse
maickelvs - tinus 0-3
Eredivisie
Beuk 2-1 Reiverdemon
Laatste goal in de 90e min door de lagg heen.
Herhaling van de goal ging in 2 frames per seconde.
de herhaling heb ik niet eens kunnen zien, zag de middenstip en meer niet...
Verbinding begon nog best goed, ik had een 334 opstelling bedacht omdat er toch weinig voetbal door lag mogelijk zou zijn maar ben in de rust toch gaan wisselen naar mijn vertrouwde 433, ruststand was 1-1 en hellbig had het overwicht eerste helft, 2de helft was ik heer en meester maar de lagg werd steeds erger waardoor die beslissende pas gewoon nooit kon lukken, hellbig had de beste kans denk ik nog met een snelle counter maar in de 90ste minuut toch hulk die me weer redde, bal krijgen kort draaien en heel droog laag en zacht in de verre hoek. gg helbigg, qua voetbal hoor je echt wel in de eredivisie
Nival probeerd mij eraan te naaien terwijl ik er al uitlig2e wedstrijd was 6-0 of 7-0?
nee hoor haagseik naai niets aan hahaha
ik keek welke wedstrijden ik nog moest en zag onze potjes open staan... en ik twijvelde of we 1 of 2x hadden gespeelt
Maar ja maak me ook verder nie uit wa het geworden isen van mij hoef de stand ook nie veranderd te worden of zo hahaha maar wilde alleen ff duidelijkheid over me potjes
** Einde deadline **
Potjes worden niet meer meegenomen in de standen, die nu geupdate worden.
nu ik dit lees wil ik zo snel mogelijk mee doen aan de competitie !
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers