Ik ben level 50 prestige 15.
Helaas niet zo goed als dat het lijkt
ik heb nog niets van deadguy gehoord
Ik ook nog niet, maar gaan wij 3man FFA doen of ieder 2 matches (Dus jij tegen mij en daarna tegen deadguyy en zien wie het best gemiddeld is qua K/D)?
deaaaaaaaaaaaaaaaadguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuy !!!!!
Dode gast, je zei dat je deze avond online zou komen??? Ik zit al 2 uur te wachten, anders moeten we morgenmiddag/avond ff afspreken..
vanavond 19.30 ofzo? zeg maar tijd.. gisteren geen tijd gehad en dit topic over het hoofd gezien
Lijkt me een mooie tijd, Zal er rond die tijd zijn
NLGO waarom zo ongeduldig met tien vraagtekens en uitroeptekens typen? Typ gewoon lekker normaal man, nergens voor nodig om zo verwaand te doen en je zo op te fokken als iemand binnen 5 uurtjes niet gereageerd heeft lol.
Arobar kan je vandaag? En sjakie al wakker?![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Ik kom ook wel rond half 8, kan ik jullie ff spectaten en alvast van deadguyy lerenEn daarna deadguyy ff billenkoek geven
![]()
als er ook maar iemand gaat campen ga ik dus gewoon aan de andere kant van de map liggen kamperen hoor![]()
Sjakie, arobar![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Soldaat 30 - 26 Deadguy: Close Match, hij hele tijd stun stun nade waar je nooit tegenop kan
Judy 21 - 30 Deadguy: Had 6-0 run voor me, kwam achter met 8-6 en ging hele tijd gelijk op en op het einde ging ik er langs
mooi 2e plaats though
Beide matches waren echt spannend man! Echt een goede match die we gespeeld hebben! Waardige tegenstanders!
Nooit zo zitten zweten bij een black ops match als tegen deadguyy, pfff.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers