Battlefield is nu een tijdje uit en we zullen ondertussen vast wel allemaal een favoriete map hebben. Welke is de jouwe op dit moment? Met welke speltype? en waarom? Laat het hier weten![]()
Battlefield is nu een tijdje uit en we zullen ondertussen vast wel allemaal een favoriete map hebben. Welke is de jouwe op dit moment? Met welke speltype? en waarom? Laat het hier weten![]()
Vind Conquest of Rush op Grand Bazaar wel chill, erg goede chokepoints voor snipers dus easy kills of veel punten te scoren met reviven.
Met vehicles blijft Operation firestorm/ Caspian Border, eigenlijk heb ik caspian border alleen maar verkend met vliegtuigen![]()
Firestrom, Caspian Border, Island blabla en ik kan niet meer wachten op Back to karkand DLC en ik speel alleen Conquest lekker mijnen rond de vlaggen leggen. Eigelijk vind ik dat ze ook meer infratry mappen moeten maken dus city mappen.
Forza Ferrari!!
Ik vind ze allemaal erg vet!
Heb geen favoriet tot nu toe!
allemaal alleen metro vind ik iets minder dan de rest
Metro vind ik nog best tof. Er is 1 zo'n map waar je begint met van die boten en eerst het water over moet, die vind ik minder. Misschien is het wel omdat ik steeds in slechte teams zat maar ik heb al een paar keer gehad dat we dat water bijna niet over kwamen en dan voornamelijk bij conquest. Een van de tofste tot nu toe vind ik Seine, lekker dicht bebouwd dus je moet voorzichtig zijn want de enemy kan om ieder hoekje zitten.
Caspian border en Kharg Island met conquest, de straaljagers zijn gewoon vet
![]()
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Operation metro en Neushaar kanalen (noshahr canals ofzo)
Credits 2 Playa!
"Een vrouw is net als een auto, als je er een hebt is er alweer een nieuw model"
voeg toe als je BBC2 Vietnam/Black Ops/Homefront/Killzone 3 speelt, stuur ff berichtje mee.
moin shoppie:
http://ps3clan.nl/forums/showthread....68#post1031368
neushaar kanaal haha, zo noem ik hem ook ja![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers