Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34

Discussie: Battlefield 3 - Welke Headset gebruik jij?

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H3XYL Bekijk bericht
    gamen zonder headset is echt not done als je in een clan wilt spelen.
    Haha, misschien wil hij dat ook niet, niet iedereen die hier lid is op het forum is per se lid van de clans.

Back on-topic: Officieel Sony PS3 oortje- Jabra oortje en een blue one oortje heb ik voor mn PS3
    PC: Razer Carcharias

Status
    jan-oss's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: jan-oss

Standaard

Mooi ding, maar heb een vraag? kun je hiermee ook je gewone tv uitzendingen beluisteren? Had een draadloze hoofdtelefoon, maar die is kapot, dus moet ik iets nieuws. als deze nou ook je tv laat horen dan is ie ideaal?

---------- Post added at 00:42 ---------- Previous post was at 00:28 ----------

dus die jabra ofzo die ik bij bf3 kreeg is niet veel?

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan-oss Bekijk bericht
    Mooi ding, maar heb een vraag? kun je hiermee ook je gewone tv uitzendingen beluisteren? Had een draadloze hoofdtelefoon, maar die is kapot, dus moet ik iets nieuws. als deze nou ook je tv laat horen dan is ie ideaal?

---------- Post added at 00:42 ---------- Previous post was at 00:28 ----------

dus die jabra ofzo die ik bij bf3 kreeg is niet veel?
    Beetje offtopic dit, maar weet niet of je mij bedoeld Quote mij dan ff volgende keer

Zoja, Die oortjes zijn niet zo heel goed (Sony het best, maar zit niet zo lekker)
    Die Razer Carcharias kan je volgens mij niet voor normale TV uitzendingen gebruiken, weet niet of dat kan maar dan moet je een plug in (Die groene voor audio) erin stoppen (in je TV gok ik), de razer Carcharias geeft goed geluid iig.

Status
    jan-oss's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: jan-oss

Standaard

Beetje offtopic dit, maar weet niet of je mij bedoeld Quote mij dan ff volgende keer

Zoja, Die oortjes zijn niet zo heel goed (Sony het best, maar zit niet zo lekker)
    Die Razer Carcharias kan je volgens mij niet voor normale TV uitzendingen gebruiken, weet niet of dat kan maar dan moet je een plug in (Die groene voor audio) erin stoppen (in je TV gok ik), de razer Carcharias geeft goed geluid iig.

Sorry voor de offtopic, maar ben sinds paar dagen lid. Zag naderhand pas de datum waarop het topic oorspronkelijk gaplaatst was!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten