Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Prijsvraag Enslaved Odyssey to the West

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard

Nog 3 uur, regels zijn streng man dus ik moet hem echt opnieuw verloten als die niet om 24.00 geclaimd word.

Status
    stinnaaa's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: stinnaaa

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Standaard

AAAAH 4 minuten te laat telt dat nog? , heb gisteren heledag gewerkt en vandaag ook please dont blame me on 4/5 minutes please!

En anders heb ik gewoon pech
    RonnieRonaldJospehRadke? He is a f*cking god!
    Falling in reverse, the beast is unleashed, Ronnie Ronald Joseph Radke.
    Bullet For My Valentine, Just, Scream, Aim and fire!

I heard a knock upon my door the other day
    I opened it to find death staring in my face

We Fight to lose, Because, only I can win

Status
    Gorkumpjes's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: Gorkumpjes Steam ID: Gorkumpjes

Standaard

ROFL, congrats.
    Was na de eerste stap (nachtbraaktopic)
    al gestopt

"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
    "If it aint Dutch, it aint much!"

Status
    Sirfalas's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stinnaaa Bekijk bericht
    AAAAH 4 minuten te laat telt dat nog? , heb gisteren heledag gewerkt en vandaag ook please dont blame me on 4/5 minutes please!

Haha zal wel goed komen

Status
    Tuureluur's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Tuureluur2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stinnaaa Bekijk bericht

Ik zag gister dat je om 23.55 ook al in dit topic was, dus lijkt me dat het wel goed komt?

Maar je, regels zijn regels ;-)

Dus het is nu aan DG

Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!

Status
    Rinus454's schermafbeelding
    -= Legendary !TG Member =-
    Gamer IDs

PSN ID: Rinus454

Standaard

Doen gewoon net alsof de forumtijd verkeerd stond en hij 23:59 heeft gepost..

Ik vind de bragging-rights toch net zo'n mooie prijs, dus lekker meegeven. Zo zie ik het tenminste.. Spreek niet voor de rest.

Status
    Clan Management
    Gamer IDs

2 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Standaard

Laatst gewijzigd door dglavimans; 4 december 2011 om 00:19.
    +24 uur is 5 december 2011 om 00:19

5 december 2011 00:05 heeft Stinnaaa gepost dus het lijkt me dat die binnen de deadline is Gefeliciteerd!

Voor de mensen die de hunt niet hebben weten op te lossen:
    - In mijn beginpost staat behalve heel wat zwarte letters ook een doorzichtige zin: Het eerste topic dat je moet zoeken is een topic waar men pas mag posten vanaf een bepaalde tijd in de nacht, overdag posten is verboden en absoluut niet gewenst. het reactienummer is #6041. Dit topic verwijst naar het nachtbraaktopic reactienummer 6041 die reactie is aangepast en de eerste letter die je kreeg was een @ .

- vervolgens staat bij die post het volgende stukje tekst: Heel goed je hebt de eerste letter gevonden, het is echter geen toeval dat er een @ word gebruikt. Ergens op dit forum staat een topic over een site waar vaak @ word gebruikt je kunt op die site 'tweeten' zoek met deze aanwijzingen naar het betreffende topic. reactienummer 13: owja en houd de letters goed in je.
    Die site is natuurlijk twitter en er word verwezen naar dit topic: http://inthegame.nl/forums/showthread.php?19971-Twitter Als je dan reactienummer 13 zoekt heb je de letter e gevonden. Echter en hier gingen sommige erg in de fout was er bij die e nog een opdracht: De E is de hoeveelste letter in het alfabet, dit is je tweede antwoord en tevens je eerste cijfer.
    Je hebt nu dus @5

-Volgende stap! PM mij het volgende antwoord en ik stuur jouw een tip toe: Wie is de developer van Enslaved: Odyssey to the west? Antwoord was natuurlijk Ninja Theory de volgende tip kreeg jij dan van mij toegezonden: Heel goed, maar kun jij even in mijn profiel kijken ik zie me eigen posts niet meer!

Het grappige is dat byv een Rico heel serieus hier op inging maar wat die moest doen is mijn profiel berichten lezen http://inthegame.nl/forums/member.php?17988-dglavimans hier werd de letter N gegeven plus de tip: goedzo! volgende tip deze game bestempeld het einde van Altair reactienummer 9

-http://inthegame.nl/forums/showthread.php?25837-Assassin%E2%80%99s-Creed-Revelations dit topic, reactienummer 9 vind je het volgende : Spoiler Alert hieronder!

Altans dit waren spoilers, heel goed je hebt de volgende letter gevonden dit is de 19e letter in het alfabet, natuurlijk is dit de S.
    Voetbalclub uit eindhoven #eerste post op dit forum is je volgende stap zoek op het forum!!

-Voetbalclub uit Eindhoven is natuurlijk PSV en hier op het forum hebben we ons eigen PSV home: http://inthegame.nl/forums/showthrea...23110-PSV-home de eerste post zie je dat de afbeelding is vervangen met de letter A daaronder was nog een doorzichtige zin: Je bent dichtbij heel goed pm mij het volgende antwoord en ik geef jouw de laatste tip plus de laatste letter wanneer kwam Enslaved odyssey to the west uit in europa dit was 8 Oktober 2010. Je kreeg de volgende tip+letter: 8 oktober 2010. letter d: Heel goed je hebt alle letters en als je in de juiste volgorde hebt gezocht heb je ook al de jusite volgorde, nu vraag ik jouw zoek mij op twitter met de combinatie, daar lees je de laatste stap.

-Zoek mij op Twitter met de juiste combinatie, de juiste combinatie is @5nsad maar in dit topic is aangegeven dat je de @ niet erbij moest zetten anders kwam je niet bij de persoon (in mijn geval tenminste) . Met de zoekfunctie op twitter kwam je bij twee reacties uit of bij mijn twitter pagina beide gevallen zijn goed: https://twitter.com/#!/5nsad Hier las je de allerlaatste stap.

heel goed je bent er bijna. Laatste stap is als volgt stuur mij een pm met de volgende tekst: Ik [forumnaam] heb de prijsvraag voltooid jeah!
    En dit was het einde van de speurtocht. De winnaar kan mij een pm sturen met zijn adresgegevens en ik vond het heel leuk om dit nou eens te organiseren vooral de reacties en de frustraties .

Status
    stinnaaa's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

PSN ID: stinnaaa

Standaard

aaaah thanks man! Vond de speur toch echt leuk om te doen!

Stuur je nu even een PM,
    RonnieRonaldJospehRadke? He is a f*cking god!
    Falling in reverse, the beast is unleashed, Ronnie Ronald Joseph Radke.
    Bullet For My Valentine, Just, Scream, Aim and fire!

I heard a knock upon my door the other day
    I opened it to find death staring in my face

We Fight to lose, Because, only I can win

Status
    Clan Management
    Gamer IDs

Standaard

PM is verzonden Stinnaaa heeft me ondertussen al 5x bedankt, daar doen we het voor toch .
    Mag hier een slotje op .

Status
    Ricotjuhh88's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-
    Gamer IDs

Gamertag: Ricotjuhh88 PSN ID: Ricotjuhh88 XFIRE ID: Ricotjuhh88 Steam ID: Ricotjuhh88 Raptr ID: Ricotjuhh88

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dglavimans Bekijk bericht
    Het grappige is dat byv een Rico heel serieus hier op inging maar wat die moest doen is mijn profiel berichten lezen http://inthegame.nl/forums/member.php?17988-dglavimans hier werd de letter N gegeven plus de tip: goedzo! volgende tip deze game bestempeld het einde van Altair reactienummer 9
    .
    Het is ook flauw om dit naar een mod te sturen ;-)

Maar nogmaals bedankt voor het initiatief!! Het was een heerlijke prijsvraag!

Bier is het bewijs dat god van ons houd en ons graag gelukkig ziet!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten