Custom Covers voor PlayStation 3 games
Elke gamer heeft er wel eens mee te maken. Een los CD doosje met een Promo disc. Op geen enkele manier kun je deze netjes bij de rest van de games zetten. Echter, met een leeg BluRay (PS3) doosje en een Custom Cover kun je ook de Promo's tussen de andere games zetten!
Ik maak GEEN verzoek covers meer met als reden dat ik een mini laptop gebruik en ik al moeite genoeg heb om een eigen cover te maken. De covers die ik maak mogen natuurlijk vrij gebruikt worden om uit te printen mocht je de game hebben en graag een onderstaande cover wilt gebruiken. Gelieve dus geen verzoeken in te dienen. Bij voorbaat dank.
Hoe ziet het er dan uit?
Eenmaal een cover uitgeprint kan deze mooi in de kast terecht. Hoe dat eruit ziet? Zie onderstaande twee foto's die ik als voorbeeld heb gemaakt:
Op deze manier staat het netjes in de kast en valt het bijna niet op dat het geen originele covers zijn.
[Handige links]
UnderCoverXP (freeware) - Dit programma print de covers op juiste formaat uit.
Hoe werkt UnderCoverXP?
1.) Afbeelding opslaan.
2.) UndercoverXP openen en daar de opgeslagen afbeelding in openen door op de plaats te klikken zichtbaar in onderstaande afbeelding.
3.) Vervolgens selecteer je hetgeen waarvoor de afbeelding bedoeld is. In dit geval 'PlayStation 3'.
4.) Afbeelding komt op 1 pagina, maar dit hoef je niet aan te vinken. Gebeurt namelijk automatisch. Selecteer de optie dat je snij lijnen wilt hebben, en vervolgens op de knop "Print Left" (afhankelijk of je aan de linker kant, of rechterkant bezig bent).
5.) De cover wordt uitgeprint. Het enige wat je dan nog moet doen is de cover uitknippen/snijden en in een Bluray doosje schuiven. Hiervoor kun je de originele doos gebruiken, of de doosjes van PSN kaarten.
6.) You're done.
(klik op de titel om de cover te zien)
Brütal Legend
Call of Duty Black Ops
Castlevania Lords of Shadow
Dark Souls
Dragon Age II
Dungeon Siege III
Enslaved Odyssey to the West
FIFA 11
Final Fantasy IX (9) - PlayStation One (ps3 cover maat)
Front Mission Evolved
Gears of War 2 (ps3 edition)
Gran Turismo 5 Prologue
Heavenly Sword
LittleBigPlanet
Mass Effect 2
Medal of Honor
Mortal Kombat
Nail'd
NARUTO Shippuden Ultimate Ninja STORM Generations
NBA 2K12
Ninja Gaiden 3
Quantum Theory
Resistance 3
R.U.S.E.
SBK 2011
Singularity
Sniper Elite V2
Sonic Generations
SoulCalibur V
Splatterhouse
Star Ocean The Last Hope: International
Super Street Fighter IV Arcade Edition
TEKKEN Hybrid
Transformers War for Cybertron
Ultimate Marvel vs. Capcom 3 (Ghostrider)
Vanquish
![]()

Met citaat reageren

. Ook die van Vanquish vind ik heel mooi, maar heb beide spellen (nog) niet. Als ze er komen denk ik wel dat ik deze covers ga gebruiken, zien er goed uit

Favorieten/bladwijzers