Me msn meld me steeds automatisch af, iemand een idee hoe ik dit kan veranderen, wou sinds een jaar weer is online komen, krijg ik dit.........
Me msn meld me steeds automatisch af, iemand een idee hoe ik dit kan veranderen, wou sinds een jaar weer is online komen, krijg ik dit.........
Updaten misschien proberen?
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
herinstalleren , zoals Gorkumpjes zegt updaten ? meschien ook kijke bijn instelling iets van vroeger als je gamed dat je auto af gaat :p
No single player , Just one team.
Terug gaan naar de 2009 versie? Zelf had ik ook wat problemen met de 2011 versie.. (Vooral dat die lelijk is.)
So far so good met de 2009 versie!! Thanks DG ;-)
Mooi hoop dat die het blijft doen, 2011 is echt een rot versie gewoon.
Potverdrie! Ik MOEST de nieuwste versie installeren, en nu heb ik hetzelfde probleem!!!!!
Gvd.. same problem, MOET de nieuwe installeren
There's a storm coming.
Hebben jullie bij deinstalleren ook de Windows live directory op C:\Program Files\Common Files (C:\Program Files(x86)\Common Files (voor 64bits) of C:\Program Files\Common Files (voor 32 bits) verwijderd ?
Blijft nog de nodige troep in achter..
D
Het lijkt erop dat het voor mij nu opgelost is.
Je kan ook dit chat programma proberen, http://www.pidgin.im/
Gebruik het voor msn, gmail en facebook. Werkt geweldig geen reclame niks. Skype werkt er ook op trouwens
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers