Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: Bekerduel Ajax - AZ zonder publiek overgespeeld

Status
    haagse070's schermafbeelding
    -= iTG All Time Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: Haagse070

Standaard Bekerduel Ajax - AZ zonder publiek overgespeeld

De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ moet op donderdag 19 januari om 14.30 uur bij een gelijke stand (0-0) helemaal opnieuw beginnen. Dat heeft de KNVB vanochtend tijdens een persconferentie in Zeist bekendgemaakt. Bij het duel in de Amsterdam ArenA is geen publiek welkom.

Trainers Frank de Boer en Gertjan Verbeek zijn over drie weken vrij in de te bepalen opstelling. Het kan dus zo zijn dat er 22 andere spelers op het veld staan in de Arena. Ook de gele kaarten die vorige week zijn uitgedeeld in de gestaakte wedstrijd zijn geschrapt. Eyong Enoh (Ajax) en Jozy Altidore (AZ) hadden een gele kaart gekregen van scheidsrechter Bas Nijhuis.

De ontmoeting tussen beide clubs in de achtste finales van de KNVB-beker werd vorige week na 37 minuten bij een stand van 1-0 voor Ajax gestaakt nadat een fan van de Amsterdamse club AZ-doelman Esteban had aangevallen. De keeper van AZ werkte de supporter tegen de grond en schopte hem nog twee keer.

Esteban kreeg voor dat schoppen de rode kaart van scheidsrechter Bas Nijhuis. Hoewel de arbiter volgens de reglementen handelde, is die prent inmiddels geseponeerd. Onmiddellijk na het incident dirigeerde trainer Gertjan Verbeek alle spelers van AZ van het veld. De winterkampioen wilde het duel niet meer hervatten. De AZ-spelers voelden zich onveilig in de Arena.

10.000 euro boete

De aanklager betaald voetbal heeft Ajax een schikkingsvoorstel gedaan van 10.000 euro boete voor het spraakmakende incident vorige week in de bekerwedstrijd tegen AZ. Een supporter van Ajax, in bezit van een stadionverbod, wist het veld te betreden en viel daar AZ-doelman Esteban aan. De aanklager vindt dat Ajax niet alles heeft gedaan om te voorkomen dat deze man het veld zou kunnen betreden.

Voorwaardelijke wedstrijd zonder publiek
    Naast de boete heeft de aanklager ook een voorwaardelijke straf voorgesteld, van één thuiswedstrijd zonder publiek. Ajax heeft tot maandag 2 januari, 12.00 uur, de tijd om te reageren op het schikkingsvoorstel.
    (Redactie/ANP)

Status
    Gorkumpjes's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: Gorkumpjes Steam ID: Gorkumpjes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorkumpjes Bekijk bericht
    Die gaat gewoon door heb ik gehoord. Waarom geen niet een keer zonder supporters, ze moeten iets.
    Ik zei het
    Mooi iig. Dan maar hardleers

"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
    "If it aint Dutch, it aint much!"

Status
    barcelonagek's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Barcelonagek

Standaard

Daar sta je dan met je kaartje.....

Misschien als ze doorgaan , mag ik naar Ajax - GVVV , Topaffiche...... pfff

Met dank aan TraXxii!!

Status
    Ricotjuhh88's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-
    Gamer IDs

Gamertag: Ricotjuhh88 PSN ID: Ricotjuhh88 XFIRE ID: Ricotjuhh88 Steam ID: Ricotjuhh88 Raptr ID: Ricotjuhh88

Standaard

Zonde van het kaartje ook ik ben me geld kwijt, maar volgens mij wordt die overgespeeld omdat anders die rode kaart "Midden in de wedstrijd" weer teruggetrokken zou moeten worden. En dit reglementair vrijwel onmogelijk is. Ik had ook gehoopt op uitspelen, 11-11 en met publiek, omdat dat gewoon het eerlijkst zou zijn voor beide partijen. Ik ben die donderdag gelukkig vrij, dus ik hoop dat ze wel televisie camera's toelaten in het stadion!

Bier is het bewijs dat god van ons houd en ons graag gelukkig ziet!

Status
    Buizerd_NL's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: BUIZERD____NL Steam ID: funkii

Standaard

Die zijn ook gevaar voor de spelers.

Forza Ferrari!!

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard

Ja lullig voor de mensen die een kaartje hebben gekocht en geen geld terug krijgen van het bestuur. En ook niet zeker zijn naar welke wedstrijd ze gaan straks.. Dit is qua regels wel het beste besluit

Status
    my_soldier's schermafbeelding
    inTheGame Member

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Standaard

lol in het bericht lijkt het net ofdat Ajax een thuiswedstrijd mag uitkiezen, zonder publiek

best lullig maar ja je zou ook gewoon beter moeten weten dan een kaartje kopen voor Ajax
    Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris

Status
    XoGeneRation's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: XoGeneRation

Standaard

De zegen mag van mij naar AZ gaan die schoppen in ieder geval wel raak.

Only god can judge me.

Status
    rubenfr1908's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Standaard

ik lees net dat vrouwen en kinderen wel worden toegelaten, en nu word er gevraagt of ook homo´s mogen worden toegelaten.
    maar 1 ding snap ik niet.
    Als homoos worden toegelaten.... dan zit heel de arena toch gewoon weer vol met seizoenskaarthouders?
    Fabian zegt (18:51):
    *wat misschien ben ik wel gewoon bi?:-O

Status
    Gorkumpjes's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: Gorkumpjes Steam ID: Gorkumpjes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubenfr1908 Bekijk bericht
    ik lees net dat vrouwen en kinderen wel worden toegelaten, en nu word er gevraagt of ook homo´s mogen worden toegelaten.
    Als homoos worden toegelaten.... dan zit heel de arena toch gewoon weer vol met seizoenskaarthouders?
    Wat hebben Feyenoorders nu weer bij Ajax-AZ te zoeken?

"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
    "If it aint Dutch, it aint much!"

Status
    inTheGame Member

Standaard

lol hoezo racisme XD

Status
    rubenfr1908's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Standaard

ik heb het niet over feyenoorders, de owner van gay.nl heeft aan de knvb gevraagt om ook homoos toe te laten, de knvb durft geen beslissing te nemen en heeft de keuze bij ajax gelegd. ze moeten wel ja zeggen als ze nee zeggen klinkt het idd racistisch

edit:

Ajax is niet van plan om naast vrouwen en kinderen toch nog ander publiek toe te laten tijdens de bekerwedstrijd tegen AZ, op 19 januari. De Amsterdammers kregen van de KNVB te horen dat het eerder gestaakte duel zonder publiek moest worden gespeeld, maar diende daarop het verzoek in om wél vrouwen en kinderen in de ArenA toe te laten. De KNVB stond daar niet onwelwillend tegenover, waarna er blijkbaar meer verzoeken bij Ajax binnenkwamen.

Kristiaan Schimmel, hoofdredacteur van de website gay.nl, opperde om ook homoseksuelen aanwezig te laten zijn tijdens Ajax-AZ. Van de Amsterdamse club hoeft dat echter niet. “We hebben ook al verzoeken gekregen de KNVB te vragen bejaarden en gehandicapten toe te laten”, zegt een woordvoerder in gesprek met Metro. “Ik bedoel: waar houdt het op?”

Volgens de club is het praktisch haast onuitvoerbaar om homoseksuele mannen wel toe te laten, en hetero’s niet. Er is immers geen test waaruit iemands seksuele geaardheid objectief komt vast te staan. “Iedereen kan wel zeggen dat hij homo is. Ik denk niet dat de KNVB ermee akkoord zou gaan.” Schimmel zei eerder op de dag dat de meeste homo's wel een profiel hebben op gay.nl of een COC-lidmaatschap; dat zou als 'identiteitsbewijs' gebruikt kunnen worden
    Laatst gewijzigd door rubenfr1908; 6 januari 2012 om 18:02
    Fabian zegt (18:51):
    *wat misschien ben ik wel gewoon bi?:-O

Status
    inTheGame Member

Standaard

ik heb het niet over feyenoorders, de owner van gay.nl heeft aan de knvb gevraagt om ook homoos toe te laten, de knvb durft geen beslissing te nemen en heeft de keuze bij ajax gelegd. ze moeten wel ja zeggen als ze nee zeggen klinkt het idd racistisch

edit:

Ajax is niet van plan om naast vrouwen en kinderen toch nog ander publiek toe te laten tijdens de bekerwedstrijd tegen AZ, op 19 januari. De Amsterdammers kregen van de KNVB te horen dat het eerder gestaakte duel zonder publiek moest worden gespeeld, maar diende daarop het verzoek in om wél vrouwen en kinderen in de ArenA toe te laten. De KNVB stond daar niet onwelwillend tegenover, waarna er blijkbaar meer verzoeken bij Ajax binnenkwamen.

Kristiaan Schimmel, hoofdredacteur van de website gay.nl, opperde om ook homoseksuelen aanwezig te laten zijn tijdens Ajax-AZ. Van de Amsterdamse club hoeft dat echter niet. “We hebben ook al verzoeken gekregen de KNVB te vragen bejaarden en gehandicapten toe te laten”, zegt een woordvoerder in gesprek met Metro. “Ik bedoel: waar houdt het op?”

Volgens de club is het praktisch haast onuitvoerbaar om homoseksuele mannen wel toe te laten, en hetero’s niet. Er is immers geen test waaruit iemands seksuele geaardheid objectief komt vast te staan. “Iedereen kan wel zeggen dat hij homo is. Ik denk niet dat de KNVB ermee akkoord zou gaan.” Schimmel zei eerder op de dag dat de meeste homo's wel een profiel hebben op gay.nl of een COC-lidmaatschap; dat zou als 'identiteitsbewijs' gebruikt kunnen worden

wat een bullshit, waar slaat het nou weer op dat je sommige mensen wel toelaat en andere weer niet. En vrouwen en kinderen mogen ook slaat ook nergens op, facking rascistisch. Het is of iedereen of niemand

Status
    kanzlooz's schermafbeelding
    -= iTG All Time Legend =-

Standaard

en nu word er gevraagt of ook homo´s mogen worden toegelaten.
    volgens mij zitten ze niet te wachten op relnichten..

Status
    Mu12DeR's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: Mu12DeR--

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door my_soldier Bekijk bericht
    wat een bullshit, waar slaat het nou weer op dat je sommige mensen wel toelaat en andere weer niet. En vrouwen en kinderen mogen ook slaat ook nergens op, facking rascistisch. Het is of iedereen of niemand
    waar maak je je druk over man? is ajax maar..

I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten