Ik zal zorgen dat een bedrijf voor de zombie aanval een windmolen bouwt zodat we altijd stroom hebben.
En ik zal een bakkers oven mee nemen zodat we ook eten kunnen bereiden en iedereen tegelijkertijd kan eten en niemand hoef te wachten.
![]()
Ik zal zorgen dat een bedrijf voor de zombie aanval een windmolen bouwt zodat we altijd stroom hebben.
En ik zal een bakkers oven mee nemen zodat we ook eten kunnen bereiden en iedereen tegelijkertijd kan eten en niemand hoef te wachten.
![]()
Laatst gewijzigd door the-loucky; 1 juli 2012 om 13:02
Moeten wij jullie nou echt ALWEER op de regels attenderen.
Regel nr. 1. Het moet realistisch zijn en er het moet niet al te moeilijk aan te komen zijn.
Regel nr. 2. Het gene wat je mee brengt moet een nuttig doel hebben en iets toevoegen!
Regel nr. 3. Je moet vooruitdenken aan z'n 10 a 15 jaar en dus genoeg in voorraad kunnen regelen.
Regel nr. 4. Als je niets van waarde, verbetering of nut mee brengt kom je niet binnen en ben je gedoemd een zombie te worden
Regel nr. 5. Shelly is per direct een zombie verklaart met haar mauw-zombieleger en daarom wordt iedereen die haar gelijk stelt, steunt en/of haar probeert te helpen zonder uitzondering geweigerd tot het betreden van het fort.
nu dat jullie de regels snappen, continue
oh en btw @Rinus454;je moetIk zou het fijn vinden als je de lijst met mensen die mee mogen en de spullen die we tot dusver hebben update in de begin post zodat mensen weten wat we nog missen en met wie je opgescheept zit.
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Jezus man.. Een lijst van alle spullen?Pffff, misschien morgen/straks..
![]()
Owh joh ik had Regel 5 nog niet gezien... maar volgens Dawn Of The Dead (2008 remake kan dat helemaal niet.... de hondjes en katten worden altijd met rust gelaten
Ik weet niet of er nog meer zombie film fans zijn... want anders ga ik nu heel nerderig klinken...
Maar als we nou een aantal van onze vegetarische vrienden laten bijten door de zombies.... volgens 'Day of the Dead' zullen ze dan niet achter ons aangaan maar zullen ze ons beschermen(aangezien ze geen vlees eten XD)
Vervolgens kunnen we gewoon verhuizen naar new york... blazen we de bruggen op zodat wij op manhattan zitten want volgens Diary of the dead kunnen zombies niet zwemmenlopen ze een beetje op de bodem van het water rond te dwalen
Vervolgens lokken we alle zombies die nog in de stad rondspoken door allemaal je beste mannelijke vriend (als je een gozert bent) of de collega van je man/vriendje (als je vrouw bent) ergens op een bouwplaats neer te zetten want volgens 'The Walkin Dead' gaat probeert je maat je meisie altijd te versieren als de apocalypse uitbreekt dus als we die gast als lokaal gebruiken hebben we 2 vliegen in 1 klap!
Vervolgens bouwen we een hek om die bouwplaats en flikkeren we wat schoffels over het hek heen.... want volgens Land Of The Dead zoeken zombies gewoon hun doel in het levenen waar beter te beginnen dan bij onbetaalde minimum loon baan met geen uitzicht op een toekomst XD
Owhja en we moeten wel een manier vinden om het leger uit te schakelenwant die fucker verpesten het altijd... Resident Evil, 28 Days later, Diary of the dead, Zombu.... die gasten proberen zombies altijd te prikken of je eten te stelen of de kleine meisjes die je mee hebt te verkleden in baljurken (28 days later
) dus das foute boel.....
owh en just in case... bug spray... dead rising had namelijk wespen met het zombie virus... dus better safe than sorry
Owh en volgens AAAAH! ZOMBIES! (BTW DIKKE AANRADER, echt grappige comedy) moeten we veel bier drinken... want dan kan je communiceren met de zombies![]()
Nooit kapot te krijgen en handig als je buiten bent en je hebt hulp nodig
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Heeft iets met stroom te maken, jongens.. Die generatoren blijven echt niet lang operationeel bij een apocalypse, persoonlijk geef ik het nog geen dag.
Radio's werken omdat alleen de afzender en de ontvanger stroom nodig hebben. Het heeft alleen als nadeel dat het problematisch is om over lange afstanden te communiceren. Geloof wat je dan een HAM-radio nodig zult hebben, daarmee kan je over vele frequenties ontvangen en uitzenden.
Overigens weet je niet of zombies dom zijn.. Als je inderdaad I am Legend gekeken had, dan wist je dat die zombies (debatable of het echt zombies zijn) in staat waren om traps te maken.
Maar dat maakt niet echt zoveel uit.. Als de zombies slim blijken te zijn ben je sowieso f*cked..
![]()
ducktape wint altijd discovery nice
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
maar wat nou als de zombie's iedere avond slimmer worden dan moeten we ook de deuren ducktapen dan moeten we alles doen
lorenzo_lens
ik zou heel veel zaklampen meenemen omdat zombies niet tegen fel licht kunnen
en heel veel vuurwerk om ze af te schrikken voor als ze te dichtbij komen![]()
Iemand zin om de leiding over dit topic over te nemen? Ik heb er geen tijd voor en vind het een beetje zonde om het gewoon maar weg te laten rotten..
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers