Hoelang spelen jullie en rond welke tijd zitten jullie erop?
Ik meestal smiddags rond 4 uur en speel zoon 2/3 uurtjes per dag!
Hoelang spelen jullie en rond welke tijd zitten jullie erop?
Ik meestal smiddags rond 4 uur en speel zoon 2/3 uurtjes per dag!
als het aan mij ligt zo lang mogelijk, heel de dag.
helaas moet ik met veel dingen rekening houden waardoor dat niet gaat![]()
Van 9 s'morgens en max 12uur s'nachts kan ik achter de PS3 zitten, dat is dan alleen vakanties/weekend hooguit en dan kan ik er ook de hele dag achter zitten, met pauzes ertussen natuurlijk van een kwartiertje per 2uur ofzo.
zoveel en zo vaak mogelijk
Als ik er zin in heb. In het weekend meestal van 7 uur 's avonds tot een uur of 2 in de nacht. Doordeweeks meestal van 7 tot 10
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Als ik tijd heb en dat is de laatste tijd vrij weinig eigenlijk, meestal 's avonds na een uur of 6 en in het weekend vaak heel lang... licht er aan of ik wat te doen heb of niet. Maar ik moet eigenlijk zeggen dat ik sowieso minder game dan bv 2 jaar geleden.
Op dit moment meestal doordeweeks en dan na mijn stage rond een uur of 7 tot een uur of 11. In het weekend bijna niet, want veel te druk en PS3 staat op mijn Kamer =P
Ligt eraan welke shift ik draai, als ik de avond shift heb ben ik meestal van 22:30 tot 05:00/06:00 wel an het gamen
en als ik de ochtend shift heb soms in de avonden een paar uurtjes, heb ook nog een leven![]()
![]()
Only god can judge me.
Speelde vroeger bijna elke dag. Laatste tijd wat minder, gebruik die tijd voor mijn gezin. Maar nu af en toe als ik thuiskom van werk. Anders in het weekeinde.
Hier ook zo vaak mogelijk,martijn en ik wisselen toevallig veel af dat de ps3 aan staat ,meestal is 1 van ons s'middags of een dag wel vrij en de ander werken,in het weekend als we niets hoeven te doen staat hij vrijwel heel de dag aan
Laatst gewijzigd door martijnenmonique; 9 januari 2012 om 18:01
ik probeer wanneer ik tijd heb, en dat is heel verschillend. Soms een hele dag, maar soms ook gewoon een week niet.
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Nee, ik speel niet zoveel. Als ik heel eerlijk ben, zo'n twee uurtjes per dag. En er zijn dagen bij dat ik niets speel.
'S avonds tot 's nachts en soms ook nog overdag XD
Best wel een addict dus
Er is een tijd van komen , en van gaan.
![]()
Only god can judge me.
De laatste 6 maanden speel ik zo'n 2 tot 3 uren per week maximaal..
En dat is dan doordeweek, meestal savonds van ~9 tot 10 ofzo
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers