Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 66

Discussie: Experience

Status
    haagse070's schermafbeelding
    -= iTG All Time Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: Haagse070

Standaard

Eindelijk waardering voor mijn levenloosheid

Status
    Owning's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: owning_y0u Steam ID: Owning_y0u Raptr ID: owning_y0u

Standaard

De punten en level zijn inmiddels ook aan de postbit toegevoegd.
    Deze vind je terug onder je Post count.

Status
    BlackBlood's schermafbeelding
    iTG Pro
    Gamer IDs

PSN ID: GenBlackBlood

Standaard

Grappig systeem hoor! Leuke toevoeging

Status
    kanzlooz's schermafbeelding
    iTG Legend
    Gamer IDs

Steam ID: francknld

Standaard

Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk helemaal niets.

Het is nu, in het vakje links, allemaal nog drukker en ook slordiger/lelijker dan voorheen en toen vond ik het al behoorlijk druk. Het leid zelfs een beetje af van hetgene wat hier staat want merk nu al heel de tijd dat ik juist meer naar links zit te kijken dan naar hetgeen wat echt belangrijk is; de posts. En verder vraag ik het me af of het nu echt iets toevoegt om het ook in het vakje daar links te showen. Ikzelf denk van niet omdat ik er waarschijnlijk toch nooit wijs uit zal komen en het me echt niet boeit wat voor statistieken iemand anders heeft. Points? Level? waar gaat het ook over? sterretjes alleen zijn toch prima? We waren van het uitgebreide systeem afgegaan met een reden toch?

Maar dat is enkel mijn mening

Status
    Geestig's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: ghoster0078 Steam ID: MrGhostje

Standaard

Ik vind het juist wel leuk! Leuke toevoeging
    ''Hail to the king, baby!.''

Status
    Owning's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: owning_y0u Steam ID: Owning_y0u Raptr ID: owning_y0u

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk helemaal niets.

Het is nu, in het vakje links, allemaal nog drukker en ook slordiger/lelijker dan voorheen en toen vond ik het al behoorlijk druk. Het leid zelfs een beetje af van hetgene wat hier staat want merk nu al heel de tijd dat ik juist meer naar links zit te kijken dan naar hetgeen wat echt belangrijk is; de posts. En verder vraag ik het me af of het nu echt iets toevoegt om het ook in het vakje daar links te showen. Ikzelf denk van niet omdat ik er waarschijnlijk toch nooit wijs uit zal komen en het me echt niet boeit wat voor statistieken iemand anders heeft. Points? Level? waar gaat het ook over? sterretjes alleen zijn toch prima? We waren van het uitgebreide systeem afgegaan met een reden toch?

Maar dat is enkel mijn mening
    Postbit word nog getweaked ;-) ziet het ook al anders uit ;-)

Status
    XoGeneRation's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: XoGeneRation

Standaard

Ziet er fijntjes uit!!

Only god can judge me.

Status
    Rinus454's schermafbeelding
    -= Legendary !TG Member =-
    Gamer IDs

PSN ID: Rinus454

Standaard

-edit- @Kanzlooz dus: -/edit-
    Sterretjes zijn niet beter.. Daaraan kan je alleen zien hoeveel posts iemand heeft. Maarja, veel sterren kunnen inhouden dat je een actieve goede member bent, of een vervelende spammer. Terwijl het nieuwe afhankelijk is van hoeveel karma je hebt gekregen, je iTrader score, hoeveel tijd je online besteed hoeveel threads je hebt aangemaakt en welke rating die hebben gekregen en of je veel berispingen danwel waarschuwingen hebt gekregen. Je krijgt daardoor een veel beter beeld van of een member zich wel of niet goed gedraagd.

Het houd ook rekening met postcount, dus in principe zouden we die sterretjes nog weg kunnen halen en dit ervoor in de plaats zetten(misschien met sterretjes i.p.v. die balk). Moet ik nog voorstellen.. Zou in ieder geval minder afleiden dan, waar ik je wel gelijk in geef.

Het geeft dus een veel realistischer beeld van hoe een member zich gedraagt. Stiekem hoop ik ook dat het members aanspoort meer bij te dragen aan het forum..

Verder vervangt het een gebrekkig award-systeemsysteem, wat we wel kunnen gebruiken aangezien we het willen gaan gebruiken voor toernooien.

Dus kan niet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben, Kanzlooz..

Status
    barcelonagek's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Barcelonagek

Standaard

Vind jammer dat je je eigen behaalde trofeeën weg zijn. Als je bij iemand zag dat hij veel gouden trofeeën heeft gehaald, vind ik toch stuk mooier staan. Jammer dat die zijn weggehaald voor een x aantal punten , wat mijn weinig zegt. Ja dan kan je zeggen, hier heb je een link hoe je de punten krijgt. Nou eerlijk gezegd vind ik het totaal niet boeiend, maar dat zal wel aan mij liggen.
    Straks komt er weer iemand aan met veel punten, nou hoe zal hij dat weer hebben gedaan? via veel nutteloze posts. Gefeliciteerd!
    Laatst gewijzigd door barcelonagek; 27 januari 2012 om 15:46

Met dank aan TraXxii!!

Status
    Rinus454's schermafbeelding
    -= Legendary !TG Member =-
    Gamer IDs

PSN ID: Rinus454

Standaard

De trophies die in de loop der tijd zijn uitgedeeld zullen een equivalent krijgen in Experience, waarna de awards-plugin zal verdwijnen.
    Hiermee bedoelen we dus dat de trophies vervangen zullen worden door awards(in principe hetzelfde, alleen een andere naam en misschien een ander plaatje), met daar bovenop een puntenaantal..

Tuurlijk gaan we die niet omzetten naar alleen maar punten. Ben gek..

Status
    XoGeneRation's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: XoGeneRation

Standaard

Je zou beter een poll uit kunnen brengen over die balk. of die wel of niet moet blijven. Waarom dingen op de kop gooien omdat x aantal mensen het niet mooi vinden? Ik vind het persoonlijk wel een goede toevoeging.
    Laatst gewijzigd door XoGeneRation; 27 januari 2012 om 16:31

Only god can judge me.

Status
    kanzlooz's schermafbeelding
    iTG Legend
    Gamer IDs

Steam ID: francknld

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinus454 Bekijk bericht
    -edit- @Kanzlooz dus: -/edit-
    Sterretjes zijn niet beter.. Daaraan kan je alleen zien hoeveel posts iemand heeft. Maarja, veel sterren kunnen inhouden dat je een actieve goede member bent, of een vervelende spammer. Terwijl het nieuwe afhankelijk is van hoeveel karma je hebt gekregen, je iTrader score, hoeveel tijd je online besteed hoeveel threads je hebt aangemaakt en welke rating die hebben gekregen en of je veel berispingen danwel waarschuwingen hebt gekregen. Je krijgt daardoor een veel beter beeld van of een member zich wel of niet goed gedraagd.

Het houd ook rekening met postcount, dus in principe zouden we die sterretjes nog weg kunnen halen en dit ervoor in de plaats zetten(misschien met sterretjes i.p.v. die balk). Moet ik nog voorstellen.. Zou in ieder geval minder afleiden dan, waar ik je wel gelijk in geef.

Het geeft dus een veel realistischer beeld van hoe een member zich gedraagt. Stiekem hoop ik ook dat het members aanspoort meer bij te dragen aan het forum..

Verder vervangt het een gebrekkig award-systeemsysteem, wat we wel kunnen gebruiken aangezien we het willen gaan gebruiken voor toernooien.

Dus kan niet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben, Kanzlooz..
    Ik snap je punt, voor jou is het misschien ook interessant om te zien hoe een member zich gedraagt maar voor mij en de gemiddelde forumgebruiker is dat (denk ik) niet. De statistieken van een ander interesseren me niet eens en hoe hij zich gedraagt merk ik wel aan zijn posts. Op het forum zie ik liever gewoon posts zonder al te veel afleidende dingen er bij die ik toch niet snap zonder eerst uitgebreid in zijn profiel te moeten kijken.

Status
    haagse070's schermafbeelding
    -= iTG All Time Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: Haagse070

Standaard

kanz wat is het probleem?

Er is geen fuck verandert aan het reageren op posts toch? er is een balkje bijgekomen en wat stats maar dat is het ?

Status
    SmarTii's schermafbeelding
    iTG Pro
    Gamer IDs

Gamertag: Shantified PSN ID: Shantified XFIRE ID: Channynl Steam ID: SmarTii Raptr ID: ChantalAlice

Standaard

Leuke toevoeging hoor!

Status
    Gorkumpjes's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: Gorkumpjes Steam ID: Gorkumpjes

Standaard

Ik vind die Experience ook echt rommelig, weet niet waar ik moet kijken of wat ik moet doen voor een award...
    Voegt imo niets toe aan het forum.

"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
    "If it aint Dutch, it aint much!"

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Labels voor deze thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten