Eindelijk waardering voor mijn levenloosheid![]()
De punten en level zijn inmiddels ook aan de postbit toegevoegd.
Deze vind je terug onder je Post count.
Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk helemaal niets.
Het is nu, in het vakje links, allemaal nog drukker en ook slordiger/lelijker dan voorheen en toen vond ik het al behoorlijk druk. Het leid zelfs een beetje af van hetgene wat hier staat want merk nu al heel de tijd dat ik juist meer naar links zit te kijken dan naar hetgeen wat echt belangrijk is; de posts. En verder vraag ik het me af of het nu echt iets toevoegt om het ook in het vakje daar links te showen. Ikzelf denk van niet omdat ik er waarschijnlijk toch nooit wijs uit zal komen en het me echt niet boeit wat voor statistieken iemand anders heeft. Points? Level? waar gaat het ook over? sterretjes alleen zijn toch prima? We waren van het uitgebreide systeem afgegaan met een reden toch?
Maar dat is enkel mijn mening![]()
-edit- @Kanzlooz dus: -/edit-
Sterretjes zijn niet beter.. Daaraan kan je alleen zien hoeveel posts iemand heeft. Maarja, veel sterren kunnen inhouden dat je een actieve goede member bent, of een vervelende spammer. Terwijl het nieuwe afhankelijk is van hoeveel karma je hebt gekregen, je iTrader score, hoeveel tijd je online besteed hoeveel threads je hebt aangemaakt en welke rating die hebben gekregen en of je veel berispingen danwel waarschuwingen hebt gekregen. Je krijgt daardoor een veel beter beeld van of een member zich wel of niet goed gedraagd.
Het houd ook rekening met postcount, dus in principe zouden we die sterretjes nog weg kunnen halen en dit ervoor in de plaats zetten(misschien met sterretjes i.p.v. die balk). Moet ik nog voorstellen.. Zou in ieder geval minder afleiden dan, waar ik je wel gelijk in geef.
Het geeft dus een veel realistischer beeld van hoe een member zich gedraagt. Stiekem hoop ik ook dat het members aanspoort meer bij te dragen aan het forum..
Verder vervangt het een gebrekkig award-systeemsysteem, wat we wel kunnen gebruiken aangezien we het willen gaan gebruiken voor toernooien.
Dus kan niet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben, Kanzlooz..
Vind jammer dat je je eigen behaalde trofeeën weg zijn. Als je bij iemand zag dat hij veel gouden trofeeën heeft gehaald, vind ik toch stuk mooier staan. Jammer dat die zijn weggehaald voor een x aantal punten , wat mijn weinig zegt. Ja dan kan je zeggen, hier heb je een link hoe je de punten krijgt. Nou eerlijk gezegd vind ik het totaal niet boeiend, maar dat zal wel aan mij liggen.
Straks komt er weer iemand aan met veel punten, nou hoe zal hij dat weer hebben gedaan? via veel nutteloze posts. Gefeliciteerd!
Laatst gewijzigd door barcelonagek; 27 januari 2012 om 15:46
Met dank aan TraXxii!!
Hiermee bedoelen we dus dat de trophies vervangen zullen worden door awards(in principe hetzelfde, alleen een andere naam en misschien een ander plaatje), met daar bovenop een puntenaantal..De trophies die in de loop der tijd zijn uitgedeeld zullen een equivalent krijgen in Experience, waarna de awards-plugin zal verdwijnen.
Tuurlijk gaan we die niet omzetten naar alleen maar punten. Ben gek..![]()
Je zou beter een poll uit kunnen brengen over die balk. of die wel of niet moet blijven. Waarom dingen op de kop gooien omdat x aantal mensen het niet mooi vinden? Ik vind het persoonlijk wel een goede toevoeging.![]()
Laatst gewijzigd door XoGeneRation; 27 januari 2012 om 16:31
![]()
Only god can judge me.
Ik snap je punt, voor jou is het misschien ook interessant om te zien hoe een member zich gedraagt maar voor mij en de gemiddelde forumgebruiker is dat (denk ik) niet. De statistieken van een ander interesseren me niet eens en hoe hij zich gedraagt merk ik wel aan zijn posts. Op het forum zie ik liever gewoon posts zonder al te veel afleidende dingen er bij die ik toch niet snap zonder eerst uitgebreid in zijn profiel te moeten kijken.
kanz wat is het probleem?
Er is geen fuck verandert aan het reageren op posts toch? er is een balkje bijgekomen en wat stats maar dat is het?
Ik vind die Experience ook echt rommelig, weet niet waar ik moet kijken of wat ik moet doen voor een award...
Voegt imo niets toe aan het forum.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers