Haha, om jou te trollen![]()
Hehe, vooral de mensen aanpakken die het forum groot gemaakt hebben.
En nee niet mezelf mee bedoelende, maar iedereen die in de beginfase hebben meegedaan met het grootmaken van het offtopic topic, en daarmee ons forum. Nog altijd sinds dag 1 van dat topic zijn zij het die ons vaste, harde clan zijn.
Zoals ik tegen rinus net op msn zeg, ik ga me nog bijna schuldig voelen voor het maken van vele goede (drukbezochte) topics![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Ten behoeve van het systeem vind ik dat we views en reacties helemaal niet mee moeten laten tellen.. Maar ja, dat vind ik....
reacties, die worden op 2 manieren gegeven toch? Je eigen reacties/posts, sowieso wél, toch. Duhuuhh..
Hoorde ook iets van reacties van anderen in jouw aangemaakte topics. Als dat klopt lijkt dat me minder belangrijk. Maar nog wel leuk (toont aan hoe goed je topics zijn en in hoeverre je daarmee bezig bent). Waardes naar beneden afstellen lijkt me dan een betere oplossing.
Moeten we maar een keer rustig naar gaan kijken binnenkort.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
waarom zouden we ons hierover druk moeten maken?
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Eens, lekker niet mee laten tellen!Vind het inderdaad onzin, je weet nou eenmaal dat bepaalde topics beter lopen dan andere, maar dat maakt die andere niet minder belangrijk!
Omdat we het niet over de elfstedentocht hebben hierzo!![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers