Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Mac OS x en Windows?

Status
    deadguyy's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: DeadguyNL

Standaard Mac OS x en Windows?

Omdat ik dus scheitziek word dat mijn FL studio heel de tijd vast loopt wil ik Mac OS x op mijn pc icm Windows 7? kan iemand me vertellen hoe dit moet? want dan kan ik weer aan de slag met mijn muziek!

Status
    Resureyu's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Standaard Re: Mac OS x en Windows?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deadguyy Bekijk bericht
    Omdat ik dus scheitziek word dat mijn FL studio heel de tijd vast loopt wil ik Mac OS x op mijn pc icm Windows 7? kan iemand me vertellen hoe dit moet? want dan kan ik weer aan de slag met mijn muziek!
    Ligt dat er gewoon niet aan dat je teveel RAM geheugen gebruikt? Hierdoor loopt ie meestal vast, misschien is het handig om dan wat processen bij taakbeheer uit te schakelen, ik weet niet hoe dat voor mac werkt.

Status
    Mu12DeR's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: Mu12DeR--

al gekeken waarom dat Fruityloops vast loopt? misschien dat je wel helemaal niet Mac OS x op je pc hoeft te installeren?

I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mu12DeR Bekijk bericht
    al gekeken waarom dat Fruityloops vast loopt? misschien dat je wel helemaal niet Mac OS x op je pc hoeft te installeren?
    Geen idee waarom die vast loopt, maar word er echt moe van! aan het ram geheugen kan het niet liggen, heb 8gb

en op OS x heb je ook veel meer plugins

Status
    Mu12DeR's schermafbeelding
    Gamer IDs

PSN ID: Mu12DeR--

Geen idee waarom die vast loopt, maar word er echt moe van! aan het ram geheugen kan het niet liggen, heb 8gb

en op OS x heb je ook veel meer plugins
    wanneer loopt ie vast dan? op welk stuk, gelijk als je het opstart? of als je muziek start, wanneer ergens

I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Het is niet zo dat je 'gewoon' even mac osx op je laptop zet. Je moet rekening houden met drivers en versies, sure je kan hier zelf mee bezig gaan maar misschien is het beter om je eerst op de volgende projecten in te lezen voor je zelfs begint na te denken over osx op je laptop.

Ik raad je aan de volgende twee projecten te google'en:

Ideneb
    Iatkos

Beide zijn mac osx maar zo verpakt dat je ze werkend kan krijgen op een laptop, dit is echter niet makkelijk uit ervaring en daarom nogmaals lees alles eerst goed voor je ergens aan begint, zo moet je jouw hardware even ergens opschrijven en spelen met de verschillende drivers installatie van beide. Zelf raad ik Iatkos aan, is verder dan Ideneb en ondersteund meer. Veel succes en houd ons op de hoogte ik kan waar nodig altijd bijspringen, leuk zelfs . Als het je lukt, heb je echt een top os serieus waar wat heb ik genoten van het vele testen met Iatkos en alles werkend krijgen
    Laatst gewijzigd door dglavimans; 3 februari 2012 om 19:37

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

ik zal me er eigen na mijn toetsweek is in gaan verdiepen! bedankt!

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

No problemo als je het echt wilt en er echt de tijd voor neemt dan kan je een hele mooie os krijgen! Maar het is niet in 1x werkend.

Status
    Geestig's schermafbeelding
    Gamer IDs

PSN ID: ghoster0078 Steam ID: MrGhostje

Haha, als je dan toch Mac OS op je pc wilt zetten, kun je ipv Fruityloops beter Logic pro gebruiken

Maar succes ermee, zou moeten kunnen..
    Het is zoals dg al zegt erg lastig om smooth te laten lopen, er zijn ook websites die helpen met welke hardware je het beste Mac OS op je pc kunt zetten..
    Laatst gewijzigd door Geestig; 4 februari 2012 om 20:20
    ''Hail to the king, baby!.''

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geestig Bekijk bericht
    Haha, als je dan toch Mac OS op je pc wilt zetten, kun je ipv Fruityloops beter Logic pro gebruiken

Maar succes ermee, zou moeten kunnen..
    Het is zoals dg al zegt erg lastig om smooth te laten lopen, er zijn ook websites die helpen met welke hardware je het beste Mac OS op je pc kunt zetten..
    Daarom, Logic Pro heeft veel meer plug ins die stabieler zijn. bij mij crahst om de week wel een keer een plug in..

Status
    DutchFIX's schermafbeelding
    iTG Addict

Vind het nogal dubieus... OSx op een PC Anders om gaat prima daar niet van..

Volgens mij veel teveel gekloot en gepruts dat je misschien na lang proberen OSX draaiende hebt maar dat je dan TWEE systemen hebt die onstabiel zijn.
    Lijkt me eerder om eens grondig uit te zoeken of andere gebruikers ook veel last hebben van hetzelfde probleem.Dan weet je evtueel al oplossingen of weet je ook dat het niet opgelost gaat worden en kan je dan altijd nog gaan vogelen.

Zoals al gezegt is, kan het gewoon een hardware probleem zijn. Misschien een reepje geheugen wat niet lekker is. Optie zou kunnen zijn om tijdelijk even met 4 Gb te werken en zien of dat het zelfde probleem geeft en eventueel omwisselen.
    Zal niet de eerste keer zijn dat men pas achter een slecht stickje geheugen komt op het moment dat men zware applicaties gaat draaien. Zit er net een stopje op het hogere (of lagere) geheugen gebied.

Tis een leuk projectje hoor dat OSX draaien. Zover ik eens heb meegelezen met die materie is het echter wel allemaal erg hardware afhankelijk. OSX kent niet alles aan hardware (ook zijn sterkte). Zal misschien best kunnen dat je OSX in een "box" kan laten draaien maar dan blijft de vraag of die "box"stabiel genoeg is voor zo'n programma (wat ik niet ken verder)

D

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten