Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 30

Discussie: Trophy Hunters: Platinum Elite

Standaard Re: Trophy Hunters: Platinum Elite

Mensen ik weet het, ik heb niet alles eerlijk gedaan en daar schaam ik me ook niet voor want het is niet alsof ik de enige ben die hacked op het psn. Ik moet alleen wel zeggen als we gaan mierenneuken Langeflap heb ik Linger in Shadows toch echt eerlijk gedaan.

"This is definitely known as one of the easiest ‘games’ to get trophies on. There are 16 in total which consist of 11 bronze trophies and 5 silver. You will earn your trophies by making it to the end of the video, now depending on what you done during the 5 or so minutes you can unlock almost all 16 at once."

En mijn gehackde platinums heb ik net zo eerlijk gedaan als dat jij Socom en Fuel hebt gedaan . En idd het betaald lekker zowel het hacked gedeelte als de legit kant.

Zo aan de reacties te lezen kom ik niet in aanmerking. Geen probleem, maar mensen kijk eerst naar wat iemand wel heeft in plaats van wat iemand niet heeft. En dan bedoel ik de trophies die ik wel eerlijk heb gehaald. Mijn lijst staat niet vol met kinderspellen van onder de 8 a 10uur.

Status
    martijnenmonique's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Gamertag: tijnbanaan PSN ID: tijnbanaan Steam ID: tijnbanaan

Mij lijst staat ook niet vol met kinderspellen...

Maar goed moet jij helemaal zelf weten...
    Ik vindt t veel leuker om zelf alles te halen
    Dan maar ingehaald worden door mensen die niet eerlijk spelen,maar kan ik in ieder geval trots zijn op me eigen behaalde platinums

Want wat voor uitdaging zit er nu nog in om een game te hacken,of zoals tegenwoordig mogelijk is iemand €10,00 te betalen voor een platinum???
    Maar dat is weer mijn mening

Als je ons toevoegd op psn graag ITG vermelden.
    Twitter Martijn Twitter Monique

Ik ben het helemaal met je eens. Ik weet ook dat jij/jullie alles zelf doen en kinderspellen tja het zijn gewoon lekker snelle en makkelijke plats die er bij mij ook in horen. Als je sommige mensen ziet in bijvoorbeeld Amerika die in lvl 50 zitten of hoger die alles hacken maar dan ook alles, dat vind ik te ver gaan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er spijt van heb dat ik er ooit aan begonnen ben maar 1 of 2 gehackte plats is en blijft een niet eerlijk profiel en mensen zullen haten of grapjes maken of je nou 1 of 15 gehackte spellen hebt.

maar goed ik kwam hier dus om lid te worden.....

Status
    martijnenmonique's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Gamertag: tijnbanaan PSN ID: tijnbanaan Steam ID: tijnbanaan

Maar ik heb geen haat hoor niet na jou of na andere mensen die dat doen,zoals ik al zei dat is ieders eigen keuze

Lid worden gaan leden niet over dus je hebt nog kans ;-)

Als je ons toevoegd op psn graag ITG vermelden.
    Twitter Martijn Twitter Monique

Status
    LANGEFLAP-NL's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: LANGEFLAP-NL

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

maar wel erg verliefd is op trophies hou ik me aanbevolen

Als je zoiets post, met een aantal bewuste hacks, dan moet je je eigen niet voor zulke dingen aanmelden. En ook niet zeggen dat iedereen veel Kidgames platinums heeft.
    Iedereen heeft daar een eigen reden voor om te spelen. Ikzelf heb na een drukke werkweek, en een hoop gezeik thuis totaal geen zin meer om een moelijke shootergame op hard uit te spelen, terwijl een kidgame altijd leuk is, en ook gewoon trophies geeft.

Heb er niks op tegen als je hacked, als mensen daar gelukkig van worden moeten ze dat lekker doen, maar vond het gewoon grappig om te zeggen dat het dan gouden buisness was. En ja ik heb 2 hacks op mijn account van 3 jaar geleden, en dat heeft mij bewezen wie wel en niet je echte vrienden zijn. Heb zelf 0 verstand van zulke dingen.
    Je word er op YGC toch van het leaderboard afgegooid als je meer dan 10 hacks en 1 report hebt.

Status
    Maulerr's schermafbeelding
    Hoofdredactie
    Gamer IDs

PSN ID: DennisHes Steam ID: maulerr_nl Raptr ID: Maulerr_NL

Ik wist gewoon niet dat je die Trophies kon hacken, serieus niet. Ja, dat er een work-around was met een save file, maar ik dacht dat niet meer kon ???

Status
    Ddude's schermafbeelding
    Redactie
    Gamer IDs

Gamertag: Nevernooit PSN ID: Dennisdude84

Ik weet dat je voor trophies te hacken iig je PS3 moet ...Of . Jaren geleden toen de trophies werden geintroduceerd kon dat via savefiles (heb ik toen nog een nieuwspost over gemaakt) en nu kan het alleen nog via ...

Maar het is wel hoe de rest hierbovn vermeld....

Hoe en wat gaan we niet bespreken, Rico
    Laatst gewijzigd door Ricotjuhh88; 22 juni 2012 om 20:43

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LANGEFLAP-NL Bekijk bericht
    maar wel erg verliefd is op trophies hou ik me aanbevolen

Als je zoiets post, met een aantal bewuste hacks, dan moet je je eigen niet voor zulke dingen aanmelden. En ook niet zeggen dat iedereen veel Kidgames platinums heeft.
    Iedereen heeft daar een eigen reden voor om te spelen. Ikzelf heb na een drukke werkweek, en een hoop gezeik thuis totaal geen zin meer om een moelijke shootergame op hard uit te spelen, terwijl een kidgame altijd leuk is, en ook gewoon trophies geeft.

Heb er niks op tegen als je hacked, als mensen daar gelukkig van worden moeten ze dat lekker doen, maar vond het gewoon grappig om te zeggen dat het dan gouden buisness was. En ja ik heb 2 hacks op mijn account van 3 jaar geleden, en dat heeft mij bewezen wie wel en niet je echte vrienden zijn. Heb zelf 0 verstand van zulke dingen.
    Je word er op YGC toch van het leaderboard afgegooid als je meer dan 10 hacks en 1 report hebt.
    No hard feelings. Ik kwam hier ook niet om ruzie te maken . Ik blijf bij mijn statement dat ik trophies helemaal te gek vind, na 110+ legit plats zegt dat genoeg. Dat ik er een paar gehacked hebt dmv kom ik ook openlijk voor uit. Ik snap jullie volkomen en heb ook echt respect voor jullie speel stijl (geen gehackte spellen).

Vroeger werd er idd gehacked met savedata. Nu alleen met . Ik zal en wil er verder niet te veel over ingaan want daar ben ik hier voor aan het verkeerde adres.

Maar kan iemand mij nou precies vertellen wat nou het hele platinum elite inhoud?

Hoe en wat gaan we het inderdaad niet over hebben, Rico
    Laatst gewijzigd door Ricotjuhh88; 22 juni 2012 om 20:44

Status
    Ricotjuhh88's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-
    Gamer IDs

Gamertag: Ricotjuhh88 PSN ID: Ricotjuhh88 XFIRE ID: Ricotjuhh88 Steam ID: Ricotjuhh88 Raptr ID: Ricotjuhh88

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joury_070 Bekijk bericht
    Maar kan iemand mij nou precies vertellen wat nou het hele platinum elite inhoud?

Hoe en wat gaan we het inderdaad niet over hebben, Rico
    Dat is ook iets wat niet openlijk verspreid dient te worden, omdat het dan zijn doel voorbij streeft. Dus heb je geluk mag je erin, zo niet helaas.

Bier is het bewijs dat god van ons houd en ons graag gelukkig ziet!

Status
    LANGEFLAP-NL's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: LANGEFLAP-NL

Joury, goed dat je het zo opvat lol. Meeste hackers beginnen direct te schreeuwen als je er een grap over maakt, of zin hebt om ze te confronteren

Status
    Ddude's schermafbeelding
    Redactie
    Gamer IDs

Gamertag: Nevernooit PSN ID: Dennisdude84

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ddude Bekijk bericht
    Ik weet dat je voor trophies te hacken iig je PS3 moet ...Of . Jaren geleden toen de trophies werden geintroduceerd kon dat via savefiles (heb ik toen nog een nieuwspost over gemaakt) en nu kan het alleen nog via ...

Maar het is wel hoe de rest hierbovn vermeld....

Hoe en wat gaan we niet bespreken, Rico

foei mezelf!

Status
    dicapo's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

PSN ID: d1capo

Sinds de groep weg is (volgens mij) zet ik het hier maar neer.

Ik heb de promo van Battleship te ruil,leen,koop.

Status
    rermstrang's schermafbeelding
    iTG Pro
    Gamer IDs

PSN ID: rermstrang

Ja, zag de groepen ook al niet meer staan...

Heb Darksiders 2 en The Walking Dead Platinum!

Status
    Resureyu's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-

Toch wel zeer triest als je zo je trophy's moet halen...

Status
    MightyMostert's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: MightyMostert

Nog triester... ermee tekoop lopen in een handtekenings trophycard...

Maar goed... respect voor de mensen die ze eerlijk verdienen... en er dan ook nog eens stapels van hebben... ik heb alleen maar makkelijke platinums... hoewel ik daar ook wel een beetje trots op ben :p

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten