Forza Ferrari!!
Jeah baantje, of dingen een beetje uitstellen :p Het probleem is er komen teveel vette dingen uit in een korte tijd.
Maar komt er nou een clubmodus voor fifa street?
zou wel cool zijnNiks voor mij verder hoor, kost teveel tijd en energie om dat te masteren en ik houd niet van verliezen, dus áls ik het zou spelen dan is het alles, of niets
H2hseasons is trouwens gewoon head to head, geen club mocht je daarop doelen. Heb er ook niks over gehoord en lijkt me op zich niet echt logisch in zo een spel. Maargoed, je weet het niet. Volgens mij hebben we op onze nieuwssite een overzicht van de eerst bekendgemaakte game-modi.
over 8 dagen weet je het iig zeker, dan kan je als het goed is alle menu's bekijken in de demo.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Fifa street is zeker wel een coole game.. maar ik heb er geen tijd voor mocht er een club functie komen voor fifa street dan ga ik hem zeker wel halen want er is niets leukers dan gezamelijk panna,s geven![]()
Haha ja je moet toch wat als je het niet in FIFA kan he
Trololo..
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Forza Ferrari!!
Er komt zeker een clubfunctie, alleen zeiden de makers in een van de vele interviews die ik gelezen heb dat het meer een online teamplay met friends wordt. H2H wordt veel meer gespeeld zei die, dus daar lag de prioriteit om die in fifa street te hebben, die zit er nu wel helemaal in met FIFA Streeet H2H seasons. Club dus wel gedeeltelijk, maar meer details zullen als het goed is nog volgen.
Morgen toch de demo in de Amerikaanse PS-store?
Niet dus, hij wordt er pas tussen vannacht 1 uur en morgenochtend 5 uur 's ochtens in amerikaanse ps store opgezet...nog ff w8en dus
haha ik ben geen voetbalfan maar is ook een must-buy voor mij.
Vette tricks en goals maken + online play lijken mij het leukst daarom
Dat 2de goal _O_
Vanavond met vrienden die demo uitproberen, heb er zin in! Lijkt me een heel vet spel, hopelijk issie even vet als Fifa street 1!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers