Dat is wel nice, puur single player spelen zodat je het volledige kan halen uit de multi player. Sowieso is zo'n spel ook leuk offline dus pak je dubbel.
Dat is wel nice, puur single player spelen zodat je het volledige kan halen uit de multi player. Sowieso is zo'n spel ook leuk offline dus pak je dubbel.
Na dat ik mijn team had gemaakt wel ja, maar ik doe world tour om mijn spelers te trainen.
Per soort evenement in world tour kun je kiezen tussen easy, medium en hard (als je hard kiest win je alle kleren, die van easy en medium inbegrepen) en ik win alles momenteel op hard (soms met veel geluk)
Met een 5 vs 5 tournament in world tour kun je buiten hard ook online (word beschouwd als hard) en heb dit uitgetest en vrij simpel gewonnen![]()
Fifa street is baas, alleen jammer dat bijna niemand hem hier heeft
Fabian zegt (18:51):
*wat misschien ben ik wel gewoon bi?:-O
Even een korte vraag, want ik twijfel nog een beetje. Als je de World Tour doet, blijft je team dan bestaan uit fictieve spelers of kun je ook bijv. Robben aan je team toevoegen? Alvast bedankt
Moet eerlijk toegeven dat ik nog geen h2h gespeeld heb (zo leuk is de World Tour!) Mocht ik het te weten komen dan post ik het hier.
Vind het wel een leuk spel world tour gaat wel goed me eigen pro is nu lvl 60 iemand idee tot hoever het gaat?
En je krijgt volgens mij 2 punten na golden goal en winst gwn 3 punten, online is overigens best te doen... Al is me team rating al 98...
Sowieso minimaal tot level 75, dan krijg je namelijk nog de stijl dat die op zn knieën gaat en de bal erin kopt.Oorspronkelijk geplaatst door Maukey
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers