Ik zal vanavond even de iTG leaderboard bijwerken.. ik ga met terugwerkende kracht de nummers 1 t/m 6 belonen aangezien die allemaal voor de puntjes zorgen![]()
Ik zal vanavond even de iTG leaderboard bijwerken.. ik ga met terugwerkende kracht de nummers 1 t/m 6 belonen aangezien die allemaal voor de puntjes zorgen![]()
vond wel een beetje lame dat als je joinde je dan gelijk afgezeikt en afgebalft wordt. bedoel is wel een challenge oke, maar het hele clan gebeuren is toch wel samenspelen. en dan schiet zoiets als wat vanmiddag gebeurde gewoon bij mij in het verkeerde keelgat..
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
en zoals ik al vertelde robin.. wij zijn bezig voor de clan om die omhoog te krijgen en als je dan net voor je ac130 word gekilled door nog wel iemand uit je clan dan begrijp je toch dat je pissed word?
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Ik typte het nog voordat je erin kwam... je bent te goed.... Ik snap dat je je beledigt voelde, maarja![]()
Be yourself no matter what they say.
ik kan het begrijpen ja, maar ik snapte opdat moment niet dat het om een challenge ging. En ook niet dat het om een aantal kills ging dat je persee moest halen. maar zeg dat dan gewoon normaal, i.p.v schelden of mute-en of iets dergelijks. Want Vanish zei tegen mij van ja jij bent te goed, jij mag niet joinen ik had echt zoiets van wat is dat nou weer voor onzin, maar toen ik dit hier las begreep ik het pas.
---------- Bericht toegevoegd om 19:46 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 19:46 ----------
ja ik snap het nu, no hard feelings maar vond het op dat moment ff een beetje focked up![]()
ik snap er niks van, maar ik zit niet zo in die clan operations dus het ligt aan mij. en ik hoef het ook niet te snappen
Heey Haagse,
Heb je ons ook al weer aangemeld voor de volgende challenge?? (Domination- most defender kills)
Ik zie trouwens nog steeds niet dat we geleveld zijn, staan nog steeds op 8000xp
Weet jij hoe dat kan?
Shut up you fool!!!
Kan 14 dagen duren voor de xp word bijgeschreven.
---------- Bericht toegevoegd om 12:39 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 12:38 ----------
Dit is omdat ze eerst gaan uitlopen wie is eerlijk gespeeld heeft en wie er geboost heeft (zeggen ze)
Rank 4 t/m 6 toegevoegd aan de iTG Leaderboard plus de laatste challenge verwerkt in de leaderboard + nieuwe challenge ingeschreven.
Dan was die 50$ voor premium toch nog ergens goed voor.
Wel jammer dat de volgende van 2 tot 5 uur s'nachts is..![]()
Hallo Haagse, ik zou graag de clan joinen en als het kan nog een vriend inviten bij deze clan. Ik speel elke dag CoD mw3 en ben er dus niet slecht in. Voor meer info contacteerme op skype: Melleke6688 of op PSN: Melleke66 thx. hoop op een spoedig en positief antwoord![]()
Als je inthegame wilt joinen moet je je net als iedereen netjes aanmelden in het clangedeelte. Als je naar het forum overzicht gaat vind je daar het clangedeelte en daar staat wat je moet doen![]()
Mvg
Haagse070
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers