Over een kleine 30 minuten mogen we weer aan de slag. Domination caputer van 12 tot 3
Over een kleine 30 minuten mogen we weer aan de slag. Domination caputer van 12 tot 3
Be yourself no matter what they say.
ik zie dat je lekker alleen bezig bent :p goedzo mijn jongen je bent blijkbaar de enige die op za avond niets anders te doen heeft :p
Beetje jammer weer... Respect Vanish!
Toch nog hulp gekregen van ralley, teroy en huntermark.
En we hebben goud en zilver gehaaldfoutje van elite, we hebben ook voor beide exp. Punten gekregen
Zag dat ze voor vanavond snel weer een clanop hadden toegevoegd dus ik heb ons maar ingeschreven ook al ben ik zelf aan het werk. Succes vanavond
Er staat in de beginpost van 08:00 tot 11:00... Of is het 20:00 tot 23:00 vanavond?
Van 20.00 tot 23.00![]()
hoppa weer goud!!![]()
Helaas door Koninginennacht weinig mensen van de clan online maar toch weer goud!!
1744ste geworden van de 24429 clans met 1525 kills
Top 6: Elite »» Niet elite
1 MightyMostert 408
2 CBR1100xx-Vanish 404
3 Dennissch 338
4 teroyborn2kill 305
5 freshking-NL- 132
6 handek1986 62
7 Royollie 32
8 Tygo-X-Tygo99 26
9 RM--RM 8
Haha lol 8kills dat was even om me wapen te levelen.. Ik was met traning bezig en dacht 1 potje tdm xd
er is om 8 uur vandaag een clan op maar er staat bij mij dat haagse ons nog niet ingeschreven heeft.....
of zijn we wel ingeschreven?![]()
radarmannetje
º¤ø„¸ ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸HARDSTYLE„ø¤º°¨
„ø¤º°¨ FOREVER ¨°º¤ø„¸
If you ain't dutch you ain't much
Plotseling is er een clanop bijgekomen vanavond over een uurtje al.. heb ons ingeschreven.
mooi, ik begon me al zorgen te maken![]()
radarmannetje
º¤ø„¸ ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸HARDSTYLE„ø¤º°¨
„ø¤º°¨ FOREVER ¨°º¤ø„¸
If you ain't dutch you ain't much
Het zal gvd eens niet zo zijn... ik moet weer de hele nacht werken... is er weer clan ops :/
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers