ik was om 00:00/00:30 online maar zag niemand KF doen
ik was om 00:00/00:30 online maar zag niemand KF doen
huh? op dat lijstje stond het tog ?Toen was er geen clan op![]()
is elke week hetzelfde![]()
Laatst gewijzigd door bjorge.nl; 30 juli 2012 om 16:51
Scores zijn bijgewerkt.
En het is inderdaad zaterdagnacht/zondagochtend. Niet zondagnacht/maandagochtend![]()
Be yourself no matter what they say.
, volgede keer zit ik er hopelijk wel bij, agja het was wel leuk in het begin uiteindelijk werd het wel saai ( na 2 uur)
We hadden een heel klein team, na 2 uur was ik alleen over, dus toen ben ik ma gestopt. aangezien het geen zin heeft voor mij
(ben geen prem). En ik zit nog niet bij de elite, Deed gewoon mee voor de fun.
Zijn er nog mensen die morgen ook nog mee gaan doen met de clan ops HC kill confirmed?
Ga gelijk mn nieuwe speeltje uitproberen, heb eindelijk mn tb dss2 binnen gekregen en de eerste indruk is wauw wat een helder geluid.
Ik zou wel mee willen doen, Hoe laat is dat? ben geen prem dus doe dan wel mee voor support en killstreaks.Zijn er nog mensen die morgen ook nog mee gaan doen met de clan ops HC kill confirmed?
Ga gelijk mn nieuwe speeltje uitproberen, heb eindelijk mn tb dss2 binnen gekregen en de eerste indruk is wauw wat een helder geluid.
van 11 tot 2 staat altijd op de 1e pagina van deze thread![]()
Nog 500xp en we hebben 8 uur dubbel xp![]()
Oeh snel even lid worden dan :p nee geintje... bijna nieuwe titel jongens.. goed bezig!! Zettumop!! Dit weekend moet lukken
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers