Eindelijk Zie ij dat clan operations is gestart op elite. Zijn wij ook al ingeschreven voor aankomende events?
En weet iemand hoe het verder werkt?
Had verwacht dat het in het clan stukje stond op het forum en heb niet verder gekeken.
Eindelijk Zie ij dat clan operations is gestart op elite. Zijn wij ook al ingeschreven voor aankomende events?
En weet iemand hoe het verder werkt?
Had verwacht dat het in het clan stukje stond op het forum en heb niet verder gekeken.
Laatst gewijzigd door bjorge.nl; 23 februari 2012 om 20:14 Reden: Verkeerd plaatsen post
Of je kijkt even verder of er al een topic over aangemaakt is?
Of je geeft aan waar het topic staatTopics samengevoegd probeer in het vervolg wel de zoek functie te gebruiken op het forum.
alexjje wilt overgehaald worden?
Nou simpel waarom je Elite premium moet aanschaffen.
Je speelt graag in de clan met clanmembers.
Straks 28 Feb komen de eerste 2 maps voor premium spelers. Gratis spelers krijgen de maps pas ergens in April.
Dan wilt iedereen die maps uit proberen. En zeker als er dan ook clan operations op zijn.
Dan heb je zoals Haagse eerder aangaf dus ook verschillende clan operations.
Dan zou je toch stom zijn als je die wilt missen omdat je de mappack liever los koopt vele maanden later?
@DG uh nee want dan ben ik bezig als een modje en krijg ik weer een waarschuwing![]()
Kan iemand mij vertellen hoe ik in de iTG Squad kom op Elite. Ik snap er niks van.![]()
Boom, baby!
Best wel balen. Ik kan beide Clan Ops niet aanwezig zijn omdat ik morgen de nacht in ga.
Hopen dat er veel mensen mee gaan doen hieraan vanuit de clan, maar betwijfel het.
Vraagje... zijn er mensen die al meegedaan hebben aan Lonely Wolf ops? Je weet wel... waar je die leuke prijzen kan vinden en extra badges. Of geld dit alleen voor mensen uit de USA?
Want ik wil me aanmelden voor een aantal Ops maar zie niet waar ik dat moet doen? :/
Om eerlijk te zijn mogen de tijden wel een beetje meer gmt friendly zijn...
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Mja die fire ops is best wel schappelijk. Maar is ook gesponsoort volgens mij door power unlimeted. Die begint de 24ste om 21:00hr tot middernacht.
Had ik me net voor aangemeld, maar vergat even dat ik moet werken hahahaha aaaatrgghhhh
Ja ik doe mee zaterdag met de clan operations, zijn er al mensen die al weten of ze meedoen?
beste itg ers
zoals jullie al wisten zijn de clan operations online gegaan.
ik zoek nog wat mensen die zaterdag op zondag nog in een team van 6 man mee wil doen.
het gaat om het volgende het doel is dat we domination gaan spelen en zo veel mogelijk captures moeten krijgen.
dit gaat van 01:00 tot 00:40 s'nachts duren.
want natuurlijk willen we graag dat de clan op elite zo snel mogelijk levelt dat we nieuwe titles en dubbel xp kunnen krijgen.
haagse 070 heeft ons al ingeschreven zodat we er mee aan de gang kunnen.
ik hoop dat ik jullie zo genoeg heb geinformeert
mvg HunterMark_NL
kan btw aleen als je de elite hebt
deelnemers
HunterMark_
BA_BARACUS
godofdeath112-
Lilscarface-NL
bjorge nl
Ik ga dit topic eventjes samen voegen met de clan operations topic anders komen er dalijk 20 topics over hetzelfde. Echter waardeer ik je initiatief zeer en daar krijg je ook een thumb up voor![]()
Dus vannacht is het zover?
hoeveel mensen kunnen maximaal meedoen, anders sla ik een nachtje over![]()
one shot, one kill, no luck, pure skill.
Mij lijkt het het slimst als iedereen in party,s van 3 gaat werken.. dan kan je namelijk meer potjes in dus ook meer domination points capturen met zn 3en
mmm zit wel wat in en heb al wel een boel mensen die mee doen
maar um haagse zou je godofdeath112- effe elite invite willen sturen hij staat al geregistreerd op de site als rockgod op de site en heeft zich al een tijdje terug aangemeld
krijg je btw ook nog 500 clan xp
mmm ftw
heey ga er vanavond ook zijn om een handtjuh te helpenjeeejjj
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers