(Ik zag dat jullie een artikel hebben geplaatst over dit onderzoek: http://inthegame.nl/nieuws/onderzoek...d-op-de-brein/

Graag wil ik ook een oproep doen voor dit onderzoek op het forum. Ik hoop dat jullie dit niet als spam beschouwen. Bedankt!)

Gamers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek

Wat voor invloed hebben games op je brein?

Het IVO instituut (www.ivo.nl) en de Erasmus Universiteit werken samen aan een fMRI onderzoek naar de vraag hoe aandacht en concentratie samenhangen met het spelen van games.

Voor dit onderzoek zoeken we mannelijke studenten tussen 17 en 25 jaar die fanatiek zijn in (online) games, bijvoorbeeld World of Warcraft. Ook als je maar af en toe games speelt, kan je aan het onderzoek meedoen. We willen namelijk beide groepen met elkaar vergelijken. Tijdens het onderzoek lig je ongeveer 3 kwartier in een scanner; tijdens het scannen doe je twee computertaken en meten we je hersenactiviteit. Vooraf en na de scan vragen we je nog enkele vragenlijsten in te vullen. In totaal ben je ongeveer 2 uur met het onderzoek bezig. Het onderzoek vindt plaats in het Erasmus MC in Rotterdam.

Wil jij je eigen brein zien?
Je krijgt na deelname aan dit onderzoek niet alleen een vergoeding ter waarde van € 25 maar ook een foto van je eigen brein. Eventuele reiskosten worden ook vergoed.
Het is erg leuk om een keer te zien hoe hersenactiviteit gemeten wordt en om bij te dragen aan wetenschappelijk onderzoek.
Dus geef je op voor dit onderzoek!

Heb je interesse en 5 minuten tijd? Klik dan op de link hieronder en vul een korte vragenlijst in zodat wij kunnen zien of je een geschikte kandidaat bent voor dit onderzoek:

http://gaming.limequery.com/91929/lang-nl

Deelname aan de studie is vanzelfsprekend volledig anoniem; alleen de onderzoekers kunnen achterhalen welke gegevens bij welke persoon horen. Dat geldt ook voor het invullen van deze vragenlijst.

Je kunt de link natuurlijk doorsturen naar je (game) vrienden, want we zijn altijd op zoek naar deelnemers!

Alvast bedankt!