Gaan jullie mijn score's nog verbeteren ?
heb ik ook weer wat te doen om het te verbeteren :p
Al mijn posts zijn met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Kirei koto wo ieru hodo nanimo dekichainai kedo...
Haha ik ga er zo na rijles eens aan beginnen !
Btw mijn ssx sign is veel mooier ;p
Haha, ben benieuwd :p
en ja jou sign is mooier die van mij was ff 5 min werk met paint ;p
Al mijn posts zijn met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Ziet er mooi uit maar voor doe mij maar liever Skate 3 :p heb het niet zo voor snowboarden :p
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Neeejoh Pansj Skate 3 is echt een prut spel !
Heb natuurlijk SSX nog niet uitgeprobeerd had SSX op playstation 2 maar was dat echt beu gespeelt... Ik zal het misschien eens lenen van iemand maar kopen? Nee dankje :p. Eneuh Skate 3> Shaun white skateboarding gewoon het beste skatespel op de markt op dit moment.
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Zo. Eindelijk begonnen aan SSX. Moest eerst nog even Journey op 100% uitspelen en de Platinum Trophy van Trine 2 in de wacht slepen. Maar kan ik dan ein-de-lijk snowboarden.
Kom maar op!
Ik hem nu een paar daagjes en hij is geweldig. Deadly Desent heb ik net afgemaak. Nu speel ik explore waar ik meestal zilveren tijden/triks haal.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers