Moet dit als een compliment opvatten of als belediging dat mensen een topic maken over mij?![]()
Moet dit als een compliment opvatten of als belediging dat mensen een topic maken over mij?![]()
Forza Ferrari!!
Foto's van de genomineerden?![]()
Waarom wordt er aan alle kanten gefucked met dit topic?eerst de titel, nu de enquête... ik ga toch maar voor simon, dat was echt een held met zijn mooie verhalen
![]()
Be yourself no matter what they say.
Hahhaha gekke buizerd![]()
Met dank aan TraXxii!!
ik kan omgekocht worden hoor (hint)
![]()
Tanks to gazhims3lv
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Twitter: Wvellinga
hoe komt die funfunner aan zoveel votes?
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Mag ik hier even een paar admins en mods reporteren die liggen te fucken met mijn topic!![]()
Ik maakt hier een topic aan met wie is de leukste gozer van inthegame, dus wie is het grappist, fijnst om mee te praten, leukste idee, altijd vrolijk in andere woorden met wie ga je het liefst om hier op itg.
graag dus weer gewoon topic aanpassen naar origineel en ik hou zelf de stemmen zoals ik al deed. Als je zo graag een eigen topic wilt met wie is de lekkerste maakt je die zelf maar aan![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
mooi dan alle stemmen tot nu toe gewist dus vanaf kunnen jullie weer opnieuw opstemmen ga je gang![]()
ok ik heb dus ff 1 regel toevoegt zodat iedereen weet over wie het precies hebben
Onbegrijpelijk dat ik er niet bij zit.. mja ik snap het wel, moet wel eerlijk blijven![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers