Android en iOS zijn beide mooie OSen. Android is wat vrijer en makkelijker aan te passen, maar iOS is iets vloeiender maar begrensd in functionaliteit. Tenzij Samsung met een mooie quad-core tablet komt, zou ik voor ASUS gaan.
Android en iOS zijn beide mooie OSen. Android is wat vrijer en makkelijker aan te passen, maar iOS is iets vloeiender maar begrensd in functionaliteit. Tenzij Samsung met een mooie quad-core tablet komt, zou ik voor ASUS gaan.
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Haha dat klopt, en anders is het wel gratis te krijgen op een andere manier![]()
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Ik zou voor iPad gaan, omdat het zo'n lekkere besturingssysteem heeft.
Het is mss wat strenger, maar waarom zou je er veel mee gaan omkloten? OS is al perfect dus hoef je weinig aan te doen, en anders zet je der een jailbreak op.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
het wordt geen tablet maar de galaxy notewant vond het tog beetje teduur om abbo en tablet te hebbe
![]()
Een vriend van me heeft de Note ook. Handige mix van tablet en telefoon. Zelf vind ik hem te groot, mijn Galaxy Nexus is 4,65 inch, maar die heeft dan wel on-screen knoppen waardoor de behuizing kleiner is. Voor films/series is de Note ideaal, mooi groot scherm en een hoge resolutie.
Ik heb de Samsung note harstikke mooi maar had hem 2 week toen kapot en hij is nu al 3 week weg naar de fabriek-.-
I Will Sm0k3 You Down!
<3 The Haterzz !
Haha, als je echt goeie service wil moet je bij HTC zijn. Als je ze belt komt de koerier je toestel de volgende dag ophalen. Jammer dat HTC alleen nu pas weer met toffe toestellen komt (HTC One serie). Soms heb je em met een week al terug.
Bah, Note vind ik echt kut, veeeels te groot. Geef mij de iets kleinere mobielen maar![]()
note past in je broekzak!en makkelijk smsen als je wat drank op hebt!!
dus meestal wel makkelijk voor taxi zeg maar
I Will Sm0k3 You Down!
<3 The Haterzz !
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers