Hallo,
Sinds de nieuwe patch kan je een server huren op de PS3.
Ik zag dat PC ook een eigen iTG server heeft. Kan de PS3 ook een eigen iTG server krijgen? Voor bijvoorbeeld trainingen zijn deze erg handig.
Hallo,
Sinds de nieuwe patch kan je een server huren op de PS3.
Ik zag dat PC ook een eigen iTG server heeft. Kan de PS3 ook een eigen iTG server krijgen? Voor bijvoorbeeld trainingen zijn deze erg handig.
Voor trainingen wordt er altijd al een private match gebruikt die prima volstaat als de hosts prima internet hebben (Wat ook het geval is), dus voor iTG zouden servers niet echt nodig zijn imo.
EDIT: Oh, sorry, dacht dat dit over CoD ging![]()
Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 28 maart 2012 om 13:53
Private server zijn er niet, volgens mijn komen die ook niet.
Je moet een server kopen. In BC2 kon je een private server maken, nu in BF3 moet je er 1 kopen.
En wie gaat er dan betalen voor de server?![]()
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
I wouldn't get my hopes up.. De BF3 PC server hebben we nu alleen omdat we laatst een nieuwe admin hebben mogen verwelkomen welke er nog eentje overhad.
Maar.. ik weet niet wat de mogelijkheden hiervoor zijn en of Hopper er een server voor kan/wil uittrekken.. Dus ik knal hier ff een @hoppermania; neer, misschien dat dit iets oplevert.![]()
Money pl0x!
of kan ik een berispering krijgen als ik geld ga vragen van de iTG redactie?![]()
Ghehe, bij ons moet je niet zijn voor geld hoor. Wij zijn er enkel om je het nieuws en de reviews etc. te bezorgen. Als je als clangedeelte een eigen server wilt zal je echt met de pet rond moeten gaan. Een server huren kost echt niet veel als je met genoeg bent. Voor 60 euro per drie maanden heb je een server voor Battlefield 3 op de PS3. Deel je dat met 24 personen (Bijv.) kost dat maar 2,50 per persoon.
Laatst gewijzigd door gazhims3lv; 28 maart 2012 om 22:54
There's a storm coming.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Er zijn er niet meer dan 15 actief binnen bf3 op dit moment.
Gezien de kosten lijkt het me niet interresant genoeg om te overwegen.
Zoveel mensen spelen er geen BF3 vergeleken met MW3![]()
Laatst gewijzigd door the-loucky; 12 april 2012 om 22:26
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Je kan ze ook voor een dag huren op de dag van de training.
En dan elke week iemand anders bijvoorbeeld kost €1.50 ofzo
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers