Klopt, dat was een typo. Ik bedoelde idd MW2.
Klopt, dat was een typo. Ik bedoelde idd MW2.
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Er is zonet een onzichtbaar lintje gegeven. +1 rofl (Jimi Hendrix, hoe kon je die vergeten?)
Maargoed, ja, Black Ops vond ik in mijn mening alle andere CoD's overtreffen, het was zo gebalanceerd, alles goed uitgewerkt, super maps, vooral de customization van de perks vond ik echt geweldig (Ghost = Sniper suit etc.) Point streaks die terugkomen op Black ops vind ik maar minder.. Overigens waren de killstreaks op Black Ops ook veel beter, geen kills ertussen in van killstreaks zelf, alles zelf doen. En Black Ops is ook veel meer gepaced vergeleken met MW2 en 3, met Black Ops heb je met veel dingen de tijd maar met MW3 moet je je ogen uit je smoel kijken anders krijg je zo een shotgun in je maag, rofl.
Nouja, ik kijk in ieder geval wel echt uit naar Black Ops 2. Ik ben benieuwd. :3
heb er nu al zin in!
Dit deel ik compleet!!
Alleen had ik wel de eerste week zoiets van hmmmm dit is een stap terug tov Mw2.
Maar dit bleek gewenning te zijn omdat het een andere game was/is.
Na meer dan 400 uur gameplay Blops ben ik van mening dat geen enkele COD game zo goed in elkaar zit en zo uitgebreid is dan Blops.
Zou er weer dolphin diving komen? Dat was wel grappig.
PS. Is er ook al nieuws over de zombie-mode?
De naam 'Call of Duty: Black Ops 2' is nog niet eens bevestigd door Activision. Toch is de media zeker van de naam 'Black Ops 2', hoe kan dit? Naast een aantal geruchten blijkt vandaag dat de naam al op de website van Call of Duty staat, alleen dan in morse!
Op onderstaand plaatje zie je namelijk dat er op de buitenste cirkel een bepaalde code met streepjes en punten staat. NextGenTactics heeft deze code onderzocht en heeft wat merkwaardigs bevonden: de code blijkt morse te zijn voor 'Black Ops 2'. Vanaf vandaag weten we dus bijna honderd procent zeker dat de nieuwe Call of Duty de naam 'Black Ops 2' krijgt
---------- Bericht toegevoegd om 07:58 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 07:54 ----------
Op www.callofduty.com staat sinds eergisteren een afteller die aftelt naar 1 mei, de dag waarop Black Ops 2 zal worden aangekondigd.
Ook staan er meerdere boxes met de term Classified, waarvan er gisteren al eentje openging met een vage afbeelding.
Vandaag is er een link gekoppeld aan deze box.
Als je namelijk op deze box klikt, word je doorverwezen naar een filmpje van FPSRussia waarin een Prototype van een Quadrotor met een machinegun wordt getoond.
Grote kans dat dit speeltje ook zijn optreden zal maken in Black Ops 2.
Het zou natuurlijk best een killstreak kunnen zijn, of onderdeel van een singleplayer-missie. Voor nu hebben we alleen onderstaand filmpje.
laat maar komen die handel!
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
vind mw en mw 2 nog steeds de beste. heb de andere wel gespeeld en speel nu ook wel mw3 zal mij benieuwen hoe de gameplay is en de spawnplaatsen beetje beter zijn dan in ops2. ze gebruiken de zelfde engine dus van de graphics verwacht ik niet zoveel.
Vandaag komt de trailer online te staan van black ops 2![]()
Op de website zijn alweer een aantal afbeeldingen onthuld.
Wat zou het zijn ?
900x506_classified_10.jpg900x506_classified_07.jpg900x506_classified_13.jpg
Wanneer ik naar www.callofduty.com/blackops2 ga zegt de website dat mijn IP geblokkeerd is.
Hebben jullie dit ook of kunnen jullie iets zien ?
Oeeh spannend en ik heb idd ook dat die zegt dat mijn ip geblokkeerd is.
Heb er zin inEn mijn IP is ook geblokkeerd
![]()
Yamaha. 'Touching your heart'.
R1 all day every day.
ik kon er wel op, ze zeggen dat ik 1.000.000 pleuro gewonnen heb!![]()
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Ghehe,
Dames en heren,
DE black ops 2 website http://callofduty.com/uk/en/blackops2
Daar staat ook de trailer.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers