Soort van recon drone?
Soort van recon drone?
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
nee niet echt meer een drone die een target zoekt en er op invliegt zeg maar dat laatste stuk van die eerste mp trailer dat die vent wordt opgeblazen door een neerstortend ding
dat is de hunterkiller drone
ik geef je wel effe een leuke link voor een filmje weet niet echt hoe ik die dingen kan plaatsen komt veel info in voor
Een predator die zichzelf bestuurt en ja nice filmpje dankje![]()
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
`
gisteren de game gespeelt op Gamescom en hij speelt echt lekker.
Autoaim is alleen nog wat aan de hoge kant.
Maar je classes maken is echt geweldig zo.
Je hebt gewoon 10 slots om uit te kiezen waarmee je jou soldaat kunt uitrusten met perks en wapens.
Dat werkt echt verfrissend.
Ook Multi TDM met 4 teams van 4 personen op 1 map werkt geweldig.
Je hebt veel minder het gevoel dat er kills voor je gestolen worden.
En speelt net ff anders.. lekker fast pass weer..
1 nadeel voor sommige pros.. panic knife is nog gewoon aanwezig.
Hoewel dit was in de pre build... afwachten dus of dit er nog steeds bij de release erbij zit...
alles kan nog veranderen
maar ik ben zeeeeeer tevreden
oja en binnen hele korte tijd worden de special editions voorgesteld.
dat werd bevestigd door pr van activision...
Hij had ze namelijk al gezien dus ben benieuwd of de elite 2.0 erbij zit
Want die wil ik dan wel!!
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Het kopen waard dus?
`
Beide wel hoor, van Medal of Honor was ik meer van onder de indruk dan van Black Ops 2, maar Medal of Honor draaide vanaf dikke game pc's en CoD vanaf XBOX360 dus wat graphics betreft is het lastig te vergelijken. Vooral het "Buddy Systeem" vond ik erg tof bij Medal of Honor! Maar, ik zei tegen Danny op de weg terug dat ik Black Ops 2 wel ga halen. Vooral dat Multiteam is echt leuk, doet me een beetje denken aan Killzone 2. Squads van 4 personen ofzo is gewoon leuk. En als je dan van je squad de beste score hebt voel je je toch een beetje nummer 1, ondanks dat er 3 andere squads beter zijn dan jou ;-)
Ik had bij een video van whiteboy gezien dat knifes niet meer insta-kill zijn btw, maar zo'n 50% damage doen.
En dat multiteam doet me ook denken aan battlefieldMaar eigenlijk ben ik ook heel erg aan het twijfelen of ik deze niet zal halen :/
Dat gaat wel wennen zijn dan he :p
`
Dit was trouwens de stand van Black Ops 2 op Gamescom... Damm wat was dat groot...
en binnen, bleek later dat er niet gefilmd mocht worden...
Laatst gewijzigd door Tuureluur; 19 augustus 2012 om 22:42
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers