the-walking-dead.jpg
Vette serie voor de liefhebbers van zombies
Ben zelf bijna klaar met seizoen 2, maar kan niet wachten op seizoen 3.
the-walking-dead.jpg
Vette serie voor de liefhebbers van zombies
Ben zelf bijna klaar met seizoen 2, maar kan niet wachten op seizoen 3.
Laatst gewijzigd door Mu12DeR; 4 juli 2012 om 08:58
Wil hier zelf nog graag mee beginnen, ik denk dat ik in mijn vakantie; 1 of 2 weken er mee ga beginnen![]()
Ik vond het 2e seizoen zwaar tegenvallen.. Weinig zombies, veel te veel drama... Ben na episode 12 gestopt.
Ik kijk gewoon online, maar ik skip die onzin drama van al die mensen.. totdat ik een stuk met zombie's zie en dan kijk ik weer
Vind die onzin van dat vrouwtje de hele tijd maar beetje saai, ik vind het ook niet echt een serie die je serieus moet kijken. vindt het meer een tussendoortje
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
heb alle afleveringen al gezien, kan niet wachten op seizoen 3. jammer dat het nog zo lang duurt.
ben ondertussen Terra Nova aan het kijken.
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Ja seizoen 3 komt pas ergens in oktober d8 ik![]()
Ik had seizoen 1 en 2 al een paar maanden op mijn computer staan voor de zomer en heb gisteravond 4/6 van seizoen 1 gekeken en ik vind het ook heel vet! Vandaag maar doorgaan naar seizoen 2 en die misschien vandaag wel afkijken![]()
ik heb net de trailer gezien en echt een vette film gelijk downloaden maar
lorenzo_lens
ja daar kwam ik later achter maar hoelang duren die serie's dan wan het is echt vet en komt het op tv ofzo![]()
lorenzo_lens
Een seizoen duurt bijna 6uur, wat bij mijn files is opgesplitst in 6 delen. Ik kijk bijna nooit meer series op TV omdat er dan meestal een week tussen zit en dat vind ik te lang duren![]()
Ok maar weet je ook welke zender want ik kan hem nu nog niet downloaden
lorenzo_lens
Geen idee of dat nu op TV, btw seizoen 2 duurt 12 uur.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers