Forza Ferrari!!
ik blijf ook pitten
ik bedoel zal toch met gorkum en vanish mee terug moeten reizen![]()
one shot, one kill, no luck, pure skill.
misschien, ff kijken
Fabian zegt (18:51):
*wat misschien ben ik wel gewoon bi?:-O
Ruben, op wie reageer jij?
Maar shanus, wij moeten binnenkort maar weer eens gaan oefenen met LBP en SARPBC voor de meeting![]()
Be yourself no matter what they say.
Denk dat ik op de meeting prima kan zeggen dat m'n huis "knus" is haha. Heb er zin in mensen! Vergeten jullie niet een 10tje te sparen? Moet wel eerst alles ff voorschieten ;-) En ga er van uit dat de mensen die willen blijven slapen ook in de ochtend wel wat te vreten lusten toch? Zit er aan te denken om die Maandag erna maar vrij te nemen. Afgelopen weekend ontdekt dat ik als ouwe lul niet meer zoveel kan hebben![]()
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Tuur, hoe doen we dat met misschien extra PS3's en of beeldschermen?
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Zijn er al afzeggingen zou het echt leuk vinden er bij te zijn :p
Be yourself no matter what they say.
Gewoon meenemen, heb hier stroompunten genoeg. Heb hier ook 2 routers staan waar we de beschikking over hebben. Maar misschien wel even wat extra internetkabels meenemen.
---------- Bericht toegevoegd om 21:49 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 21:47 ----------
Opzich wel een goeie opmerking![]()
Yamaha. 'Touching your heart'.
R1 all day every day.
Geloof me, je bent niet de enige... Maar moet helaas echt vast houden aan die 25 mensen, want anders zitten we elkaar alleen maar in de weg straks. Helemaal als het ook nog eens rotweer is buiten. Sorry man.
Dus aan de rest die ook denkt nog wel uit zichzelf maar langs te komen, doe het niet alsjeblieft. Volgende keer jullie beurt ok?
---------- Bericht toegevoegd om 19:44 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 19:38 ----------
Zoals hier boven te lezen staat kwam Vanish met het idee om het mij wat makkelijker te maken. Het idee houd in dat jullie dan een 10tje aan mij over maken, en dat ik niet straks met mn handen in het haar zit hoe ik voor 25 man drinken en vreten ga regelen ;-)
Uiteraard mogen jullie de bonnetjes zien.
Wat vinden jullie zelf van dit idee?
---------- Bericht toegevoegd om 19:49 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 19:44 ----------
Wat misschien, even kijken? Denk dat je echt te laat bent joh, of er moeten echt nog veel mensen af gaan zeggen. Anders was je natuurlijk welkom geweest.
Kom maar met een rekeningnummer ofzo.. Maak ik 10 euro over en wat over blijft mag je houden voor de moeite van het organiseren en het bieden van een slaapplek. Ga ik niet moeilijk over doen.
Wel kut dat het pas over dik één maand is..Heb er NU zin in!
![]()
Denk niet dat Arthur iets gaat overhouden... Sterker nog ik denk dat hij moet bijleggen. Ik heb dit eens met een groep van 11 gedaan en waarvan er nog 6 meiden waren ook (Meiden zijn over het algemeen geen grote eters). Toen ging het al over de 10 euro p.p heen maar had iedereen tenminste een behoorlijke portie bbq vlees op zijn/haar bord en genoeg te drinken.
Maar kom maar op met je rekeningnummer, staat het er straks nog op![]()
Yamaha. 'Touching your heart'.
R1 all day every day.
Bijleggen vind ik ook prima, hoor.. Tuur moet sowieso niet OOK nog eens voor van alles en nog wat moeten dokken, zéér zeker niet aangezien het zeg maar best wel opgedrongen is bij hem..
En ik ben ook heul tevreden met een paar dozen hamburgers van de Aldi ofzo..Het hangt er gewoon vanaf bij welke super, voor hoeveel man en welk merk je inkoopt. Maar ik weet eigenlijk zeker dat dit bij Tuur wel in goede handen is..
![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers