Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 44 van 44

Discussie: HTC One X

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Standaard Re: HTC One X

mijne liet ik op 3 dagen na nieuw, vallen en gleed via mijn been en schoen, zo over de betonnen vloer in de garage, scherm dus naar beneden een relatief dik krasje, twee dunne alleen zichtbaar in de zon.

maar met een plastic schermhoesje is t weg. wel heel goed aanbrengen (eerst douche ff aan om stofdeeltjes in de lucht te verwijderen, scherm perfect poetsen, veel geduld met aanbrengen). enig nadeel is dat het folie sneller krast dan het scherm, maargoed je kan m ook vervangen :-)

scherm krast idd sneller dan bijv. de iphone. maar je moet ook oppassen dat je em niet in dezelfde zak doet als je sleutels of wat munten of zo he (-:

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    Xperius's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Xperius

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bacardiboy-dh Bekijk bericht
    mijne liet ik op 3 dagen na nieuw, vallen en gleed via mijn been en schoen, zo over de betonnen vloer in de garage, scherm dus naar beneden een relatief dik krasje, twee dunne alleen zichtbaar in de zon.

maar met een plastic schermhoesje is t weg. wel heel goed aanbrengen (eerst douche ff aan om stofdeeltjes in de lucht te verwijderen, scherm perfect poetsen, veel geduld met aanbrengen). enig nadeel is dat het folie sneller krast dan het scherm, maargoed je kan m ook vervangen :-)

scherm krast idd sneller dan bijv. de iphone. maar je moet ook oppassen dat je em niet in dezelfde zak doet als je sleutels of wat munten of zo he (-:

Weet ik, en ik heb 'm ook ergens anders, nooit bij iets anders in m'n zak, maar t is toch te gek voor woorden dan een in de lucht geprezen telefoon door z'n glas dat haast niet krasbaar is, zo tastbaar als de pest is?

Had HTC gemailed en die laten me er gewoon voor betalen.. Stelletje ********ken, en er was nog geen hoesje voor de HTC One X in nederland voordat ik wegging op vakantie, dat ding is gewoon niet goed, ik ga later deze week wel naar een tmobile retail en ik vraag of ik mijn toestel kan omruilen.. Daar gaan al m'n gegevens, alles weer opnieuw instellen :/

EDIT: Las op XDA dat Taiwanese builds geen gorilla glas gebruikte en de Chinese builds wel, dus, dan ga ik 'm dus al helemaal omruilen. Desnoods voor een SGS3
    Laatst gewijzigd door Xperius; 13 september 2012 om 14:43

Status
    Fury's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Gamertag: RSFury PSN ID: Fury_NL

Hij bekrast bij normaal gebruik erg moeilijk. Ik vind het een beetje onredelijk om te zeggen dat ie dan een flinke klap of schaaf moet overleven. Zelfs kogelwerend glas kan beschadigd worden als je er goed overheen schaaft. Ik heb mijn Nexus al een jaar en hij is nog nooit gevallen. Hij heeft minder krasbestendig glas, maar is door normaal gebruik in prima staat. Nooit een hoesje gebruikt.
    LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS

"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)

Status
    Speakr's schermafbeelding
    iTG Veteran
    Gamer IDs

PSN ID: Speakrr

Hier ook nog geen problemen. Heb hem sinds de launch, nooit een hoesje gebruikt.

Het leven is hard, maar ik ga harder.

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Lmao, ik mag mijn HTC One X niet omruilen.

Omdat ze het niet kunnen zien :'), terwijl het duidelijk te zien is dus.. Pfff, volgende abbo ben ik dus ook weer weg bij T-Mobile.

Mijn camera zit trouwens ook onder de krassen.

Btw, ik heb nooit gezegd dat ie een flinke klap ofzo heb gehad, ik heb 'm nooit laten vallen of iets dergelijks, de krassen vliegen d'r vanzelf op.
    Laatst gewijzigd door Xperius; 19 september 2012 om 14:36

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Even perongeluk laten vallen op de vloer.. Zien ze hem wel

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperius Bekijk bericht

Omdat ze het niet kunnen zien :'), terwijl het duidelijk te zien is dus.. Pfff, volgende abbo ben ik dus ook weer weg bij T-Mobile.

Btw, ik heb nooit gezegd dat ie een flinke klap ofzo heb gehad, ik heb 'm nooit laten vallen of iets dergelijks, de krassen vliegen d'r vanzelf op.
    Vind het maar raar hoor Koop een hoesje op dealextreme.com man, paypal betalen, gratis shipping vanuit hong kong en je bent maximaal 3 euro kwijt Je moet alleen 3 weken wachten.

Ik heb er 2 gekocht en die van het merk 'rock' is echt ideaal! (die was ook ietjes duurder maar zeker voor over).

hier eurotje of 7/8 inclusief screenprotector: http://dx.com/p/rock-ultra-thin-prot...-131403?item=9

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    smaiden's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperius Bekijk bericht

Vind dat altijd maar raar, op een telefoon komen echt niet zomaar krassen hoor.
    En dan wil je hem ook nog omruilen... De winkel weet natuurlijk niet dat wat je met een telefoon gedaan hebt. En aangezien ik nog nooit heb gezien dat er zomaar krassen op een scherm komen, begrijp ik de winkel wel
    PSN Gamercards
    Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Check mijn verkoophoek: KLIK!

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smaiden Bekijk bericht
    Vind dat altijd maar raar, op een telefoon komen echt niet zomaar krassen hoor.
    En dan wil je hem ook nog omruilen... De winkel weet natuurlijk niet dat wat je met een telefoon gedaan hebt. En aangezien ik nog nooit heb gezien dat er zomaar krassen op een scherm komen, begrijp ik de winkel wel
    Zal ik je nu 't tegendeel bewijzen, want hij is naar HTC geweest en er was iets niet opgedaan waardoor het scherm dus daadwerkelijk onkrasbaar zou zijn. Krijg een nieuwe HOX. Hopelijk dit keer zonder problemen.

Status
    gazhims3lv's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: gazhims3lv Steam ID: gazhims3lv

Nu probeer je wel mooi je gelijk te krijgen, maar jij zal daar ook nooit aan gedacht hebben. Zelfs als er nog niet zo'n laag op zit komen er niet zomaar krassen op.

There's a storm coming.

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhims3lv Bekijk bericht
    Nu probeer je wel mooi je gelijk te krijgen, maar jij zal daar ook nooit aan gedacht hebben. Zelfs als er nog niet zo'n laag op zit komen er niet zomaar krassen op.
    Jup, de kabouters zullen het toch niet gedaan hebben?

Status
    JeRn's schermafbeelding
    Super Moderator
    Gamer IDs

Steam ID: Jernnl

iemand enige idee wanneer 4.1 uit komt?

Status
    smaiden's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeRn Bekijk bericht
    iemand enige idee wanneer 4.1 uit komt?
    eind oktober zijn ze begonnen om 4.1 uit te geven, dit wat is azie. Dus ik denk dat het eind november of begin december wordt.
    PSN Gamercards
    Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Check mijn verkoophoek: KLIK!

Status
    mfrankena's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

XFIRE ID: mfrankena Steam ID: mfrankena

het is een beste phone, maar ik wacht nog wel even. Zit nog wat moois aan te komen komend jaar bij HTC. De HOX+ is ook een mooie :-)
    Nog erg tevreden met mijn Sensation btw
    If it ain't that, it ain't much

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten